شناسهٔ خبر: 67451507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در پایتخت

معاون امنیتی و انتظامی استاندار و رییس کنیته امنیت انتخابات تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح دوشنبه در جلسه کمیته امنیتی که با حضور مسؤولان مربوطه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: از همه نیروها و عوامل امنیتی برای برگزاری سه انتخاباتی که از اسفند ماه سال گذشته تا کنون برگزار کرده ایم تشکر می‌کنم.

نایبی با بیان اینکه امنیت و سلامت در سه انتخابات برگزار شده به خوبی محقق شده است گفت: برای برگزاری انتخابات ۱۵ تیر نیز تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی پیش بینی شده و آماده برگزاری این آزمون سیاسی هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز تمام مأموران امنیتی و انتظامی از آغاز رأی گیری تا پایان شمارش آرا در محل‌های شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در امر برگزاری نبودیم و کار با هم دلی و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، خدمات رسان ها انجام شد و امیدوار هستیم همین روند در انتخابات ۱۵ تیر ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران با بیان اینکه صندوق‌های رأی که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گرفتند هنوز پابرجا هستند، افزود: برای جابه جایی تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های اخذ رأی در ۱۵ تیرماه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

نظر شما