شناسهٔ خبر: 67459738 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شش ایرانیِ مشهور که سندروم ازدواج بی‌قرار دارند

شش ایرانیِ مشهور که سندروم ازدواج بی‌قرار دارند

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای سلبریتی‌ها حواشی متعددی دارد و خب خبرهایش هم تا حدود زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از آن دسته اخبار همیشه پربازدید پیرامون سلبریتی‌ها، اخبار مربوط به ازدواج یا جدایی آن‌هاست. در این مطلب به سراغ بازیگرانی رفتیم که کمی در این زمینه از سایر همکاران خود پیشی گرفته‌اند، تعدد ازدواج‌هایشان را عرض کردیم. با ما همراه باشید.
 
شش ایرانیِ مشهور که سندروم ازدواج بی‌قرار دارند
 
مهدی کوشکی
مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و با فعالیت در تئاتر مقابل دوربین حاضر شد. شاید او با لانتوری و فروشنده تا حد زیادی پله‌های شهرت را طی کرد و تا کنون تجربه سه زندگی مشترک را در طول سال‌های زندگی‌اش داشته که شاید خبرسازترینش ازدواج با ریحانه پارسا بوده که مدت زیادی هم دوام نداشت. حالا خبر آمده او چهارمین بار سر سفره عقد نشسته. آرزوی خوشبختی داریم.
 
 
بهاره رهنما
اسفندماه گذشته بود که همسر نخست پیمان قاسمخانی خبر از ازدواج سوم خود داد. از بهاره رهنما صحبت می‌کنیم که ترجیح داده با حاشیه تیتر اخبار باشد. او پیش از این نیز دو بار ازدواج کرده بود که هر دو به طلاق منجر شده است. بهاره خانم که حالا کتاب شعر هم منتشر می‌کند، البته خبر ازدواج سومش را انکار کرده، اما تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شد که کاربران معتقدند این فرد همسر سوم بهاره رهنما است. ایشان هم خوشبخت باشند. 
 
رحیم نوروزی
فرخِ پس از باران هم در این لیست حاضر است. مردی که حالا در حوالی 57 سالگی قدم می‌زند اولین بار با هایده حسین‌زاده، دیگر بازیگر پس از باران ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختر به نام پناه است. اما همسر دوم آقا رحیم نیز بازیگر است. آسیه ضیایی که در سریال "آسمان من" که با رحیم نوروزی همبازی بود. رحیم نوروزی برای سومین بار با یک ترانه سرا و نوازنده ازدواج کرد که ماجرای این زندگی هم به جدایی ختم شد.
 
 
فائقه آتشین
اما شاید متفاوت‌ترین فرد این لیست، فائقه آتشین یا همان "گوگوش" باشد. گوگوش نخستین بار با محمود قربانی ازدواج کرد و خب شاید انتخاب قربانی به دلیل ارتباطات گسترده و قدرت مالی، گوگوش را در زمینه موسیقی بیش از پیش منتفع کرد. کامبیز، تنها فرزند گوگوش حاصل همین ازدواج است. گوگوش در دومین انتخاب خود به سراغ ستاره آن روزهای سینما، بهروز وثوقی رفت اما خب تنها پس از یک سال از بهروز هم جدا شد تا سال 56 که با همایون مصداقی ازدواج کرد و شاید همین ازدواج بزرگترین آسیب را به زندگی شخصی گوگوش زد. آخرین پیوند گوگوش در ایران با مسعود کیمیایی، کارگردان مشهور سینما بود و پس از آن از کشور خارج شد و حالا در سالیان اخیر نیز شایعات ازدواج او با رها اعتماد هر روز بیشتر به واقعیت نزدیک میشود.
 
 
رامبد جوان
رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد. همسرش هم مانند او هنرمند بود و البته سروصدای ازدواج آن‌ها زیاد به اطرافیان نرسید. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسید و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می‌افتد. این بار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آن‌ها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.
 
پس از آن رامبد جوان و سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند. در سال ۹۳ زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست. هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید و خب این پایدارترین ازدواج رامبد تا امروز است.
 
ابوالفضل پورعرب
ستاره بی‌بدیل سینما در دهه هفتاد تاکنون سه بار ازدواج کرده و سه فرزند به نام های رعنا، پوریا و رایکا دارد. از ازدواج های اول و دوم پورعرب اطلاعات خاصی در دسترس نیست و این هم به واسطه سکوت پورعرب درباره این دو ازدواج است.
 

 رعنا و پوریا حاصل دو ازدواج اول او هستند و آقای سوپراستار از دختر خود رعنا یک نوه هم به نام "دماوند" دارد. سومین و آخرین همسر پورعرب آناهیتا نعمتی (بازیگر) است که از او هم جدا شده. این بازیگر که این روزها فروغ گذشته را ندارد از او یک فرزند دختر به اسم رایکا پورعرب دارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما