شناسهٔ خبر: 67458176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان با محوریت معرفی فرد اصلح و مشارکت حداکثری در پای صندوق رأی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، انتخابات در کشور ما یک رویداد بزرگ ملی است که دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای بوده و حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بارها در سخنان و جلسات عمومی و خصوصی مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده است و در این میان آشنا کردن کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها مقوله‌ای است که در مراکز فرهنگی- هنری کانون مد نظر بوده و به گفته مدیرعامل کانون «نوجوانیِ کودکان و جوانیِ نوجوانان امروز را رییس جمهوری خواهد ساخت که با رای من و شما انتخاب می‌شود در فرصت باقی‌مانده، همه با هم برای آینده‌ای روشن». پس باید با توجه به شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح بهترین انتخاب را داشته باشیم.

مجتمع شهید مدنی همدان

ویژه برنامه "شکوه خدمت در مسیر دانایی"  کانون همدان به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور خدمت و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات خصوصا رأی اولی‌ها با حضور استاندار، مدیران کل استان و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون برگزار شد.

استاندار همدان در این برنامه بیان کرد: امروز به همت کانون پرورش فکری جشن رای اولی‌ها را در این مجتمع داریم که شما نوجوانان باید بدانید با رأی خود در سرنوشت جامعه سهیم بوده و آینده کشور را رقم ‌می‌زنید و بدانید رأی یک حقوق اجتماعی است.

علیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: مردم باید آگاهانه پای صندوق رأی حضور یابند و بدون احساسات و بر مبنای عقلانیت و تصمیم درست رئیس جمهور خود را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی با اشاره به نقش مهم مجموعه کانون پرورش فکری در رشد، پویایی و تکامل سرمایه‌های انسانی کشور اضافه کرد: در دوران کودکی و نوجوانی شخصیت شکل گرفته و یکی از مراکزی که می‌تواند در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین اثر بگذارد کانون پرورش فکری است.

در ادامه این مراسم مدیرکل کانون همدان با اشاره به تجهیز و تعمیر و بازسازی مراکز فرهنگی- هنری در دوران خدمت رئیس جمهور شهید و مصوبات سفر ایشان به همدان به انتخابات پیش رو اشاره و خطاب به رأی‌اولی‌های حاضر در جلسه گفت: حضور شما در انتخابات به قدرت، امنیت و پیشرفت کشور کمک‌ خواهد کرد.

معصومه ابراهیمی هژیر افزود: شما باید در انتخابات با منطق و استدلال فردی انقلابی و اصلح را انتخاب کنید و شرکت شما در انتخابات و بررسی برای فرد اصلح قطعا شما را از نظر سیاسی رشد می‌دهد.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان فامنین

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین با هدف آگاه‌سازی و تببین اهمیت انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم در روز رای گیری، برنامه انتخابات نمادین جهت  انتخاب( کانون یار نمونه) با حضور ۳۰ نفر   از کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

در این برنامه ابتدا سه نفر از اعضایی که از طرف مسئول کانون به عنوان کانون یاران برگزیده انتخاب شده بودند به بیان فعالیت‌های خود پرداختند و در ادامه برنامه‌ها و پیشنهادات خود را جهت پویایی کانون  ارائه دادند و در پایان اعضا شرکت‌کننده در برنامه به  کانون یار اصلح  رأی داده و از دیدگاه خود، کانون یار اصلح را انتخاب کردند.

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد در برنامه‌ای به معرفی شخصیت رئیس جمهور شهید و خدمات انجام شده توسط ایشان پرداخت و به بعد مردمی ایشان اشاره کرد و در ادامه از اعضا خواست که در مورد یک رئیس جمهور خوب با یگدیگر صحبت کرده و این موارد را به خانواده های خود منتقل کنند.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر فیروزان

این مرکز به معرفی سید خدمت شهید رئیسی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و همراهانشان پرداخت. همچنین در مورد انتخابات پیش رو و لزوم شرکت در آن و تلاش برای ترغیب اطرافیان و والدین برای مشارکت در این گونه امور که ساخت آینده کودکان امروز را در پی دارد با اعضا صحبت شد.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان

این مرکز ویژه برنامه "نمیرد مرد میدان‌ها پشت میز" را به یاد شهدای خدمت و در راستای انتخابات برگزار کرد. این برنامه با حضور تعدادی از کانون یاران مرکز با هدف گرامی‌داشت یاد شهیدان خدمت و به یاد نامداران و معرفی شهید رئیسی و شهدای همراه ایشان، برگزار گردید و اعضا به یاد این عزیزان شمع روشن کردند و در کنار قاب عکس شهدا گل لاله گذاشتند. سپس مربی فرهنگی مرکز، به گفتگو با اعضا نوجوان درباره حق انتخاب، انتخابات و ضرورت انتخاب فرد اصلح و با ایمان پرداخت. در ادامه اعضا با موضوع من حق رای دارم، پس این فرصت را برای آبادی کشورم از دست نخواهم داد، به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

برگزاری ویژه برنامه‌های انتخاباتی در مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شماره یک همدان، مرکز شیرین سو و شماره 4 همدان نیز محل اخذ رأی بوده و فضاسازی و آماده سازی آن توسط مربیان فرهنگی- هنری انجام گرفت.

نظر شما