شناسهٔ خبر: 67458017 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اعلام آمادگی ۷۳ شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آم... -

اقتصاد ایران: سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی بیش از ۷۰ شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی با اشاره به ضرورت جامعه شهری به سرویس مدارس گفت: برای خانواده‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل، حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس مناسب برای فرزندان است که با توجه به حجم استقبال والدین از این موضوع، اولویت مهمی در سازمان تاکسیرانی برای این مسئله در نظر گرفته شده است تا امکان تردد آسان دانش‌آموزان فراهم شود.

وی در ادامه افزود: تا امروز ۷۳ شرکت درخواست رسمی برای ثبت‌نام در ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی در تهران داشتند که در حال بررسی مدارک، اسناد و سابقه آنها هستیم. نزدیک به ۹ هزار درخواست سرویس به ما رسیده که ۵۹۷۵ دستگاه خودروی سواری، ۵۴۶ دستگاه تاکسی‌ون و ۱۰۵۴ دستگاه تاکسی سواری بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها ۱۲۸۴۱ دانش‌آموز و ۱۷۷ نفر از دانش‌آموزان استثنایی در پایتخت خواستار استفاده از سرویس دانش آموزی هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، به گفته مالکی، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به نشانی irtusepand.ir تنها راه برای ثبت درخواست اینترنتی خانواده‌هاست و والدین از این طریق می‌توانند برای سرویس فرزندان‌شان اقدام کنند.

نظر شما