شناسهٔ خبر: 67464035 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مالکی خبر داد:

اعلام آمادگی بیش از 70 شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی

صاحب‌خبر -
اعلام آمادگی بیش از 70 شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی

خبرگزاری آریا-سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی بیش از 70 شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شادی مالکی  با اشاره به ضرورت جامعه شهری به سرویس مدارس گفت: برای خانواده‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل، حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس مناسب برای فرزندان است که باتوجه به حجم استقبال والدین از این موضوع، اولویت مهمی در سازمان تاکسیرانی برای این مسئله درنظر گرفته شده است تا امکان تردد آسان دانش‌آموزان فراهم شود.
وی افزود:  تا امروز 73 شرکت درخواست‌ رسمی برای ثبت‌نام در ناوگان حمل‌ونقل دانش‌آموزی داشتند که درحال بررسی مدارک، اسناد و سابقه آنها هستیم.نزدیک به 9 هزار درخواست سرویس به ما رسیده است که 5 هزار و 975 دستگاه خودروی سواری، 546 دستگاه تاکسی‌ون و 1056 دستگاه تاکسی سواری بود.
مالکی خاطرنشان كرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها 12 هزار و 841 دانش‌آموز و 177 نفر از دانش‌آموزان استثنایی خواستار استفاده از سرویس دانش آموزی هستند
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در پایان اظهار کرد: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی "سپند" به نشانی irtusepand.ir  تنها راه برای ثبت درخواست اینترنتی خانواده‌هاست و والدین از این طریق می‌توانند برای سرویس فرزندان‌شان اقدام کنند.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی

نظر شما