شناسهٔ خبر: 67457834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان:

مردم به کسی رای بدهند که به دنبال تعامل با دنیا باشد

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی پزشکیان: رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اصفهان گفت: توصیه ما به مردم این است که پای صندوق رای حاضر شوند و به کسی رای دهند تا باعث شود دیگر فیلترینگ و تحریم نداشته باشیم و کشور دنبال منازعات منطقه ای و بین المللی نرود تا بتوانم یک سیاست تعاملی مثبت با همه کشورها داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

مرتضی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان افزود: آنچه مورد نظر ماست، افزایش مشارکت مردم در انتخابات به نحو شایسته است. تعداد زیادی از مردم بدلایل مختلف در انتخابات گذشته شرکت نکردند و تلاش ما برآن است که نظر این آحاد را برای شرکت در انتخابات جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دلیلی که ما برای مشارکت در انتخابات داریم، بحران های زیادی است که کشور را فرا گرفته و در موقعیتی هستیم که این بحران‌ها در حال سررسید شدن هستند.

طهرانی تصریح کرد: معتقدیم دولت قبلی نتوانست برای مهار بحران ها کار چندانی انجام دهند و برخی هم که اکنون در معرض رای مردم قرار دارند، می خواهند راه دولت قبل را ادامه دهند.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان گفت: دولت قبلی به قول های انتخاباتی خود نتوانست جامعه عمل بپوشاند و در زمینه معیشت و فرهنگ مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد و تلاش ما این است کشور را از این بحران نجات دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین توصیه ما به مردم این است که پای صندوق رای حاضر شوند و به کسی رای دهند تا باعث شود دیگر فیلترینگ و تحریم نداشته باشیم و کشور دنبال منازعات منطقه ای و بین المللی نرود تا بتوانم یک سیاست تعاملی مثبت با همه کشورها داشته باشیم.

وی افزود: مردم به کسی رای دهند که دوران ریاست جمهوریش، دختران و زنان در داخل آزار و رنج نبینند، دانشجویان بتوانند به تحصیل ادامه دهند و قصد مهاجرت نداشته و یا اگر رفتند رغبتی برای بازگشت به کشور و خدمت به میهن شان را داشته باشند تا بسیاری از معضلاتی که جامعه گرفتار آن هاست مانند گرانی، تورم و تحریم ها سرو سامان بگیرد و بهبودی در زندگی مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما