شناسهٔ خبر: 67457513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان:

مشارکت در انتخابات پیش‌نیاز پیشرفت کشور است

فرمانده سپاه سلمان گفت: شرط و پیش‌نیاز پیشرفت در کشور مشارکت در انتخابات، اطاعت از رهبری، تلاش و ایستادگی در میدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی صبح امروز _دوشنبه یازدهم تیر_ در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: مصادیق تاریخ می‌تواند چراغ راه نسل‌های امروز و آینده باشد.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود نشان می‌دهد که هر زمان مردم ما همراه این حرکت ارزشمند بودند در اوج قرار داشتند و علت مورد توجه قرار گرفتن کشور و مردم ما در جهان این مسئله است که آن‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تابع ولایت بودند و با وحدت خود پله‌های رشد را طی کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار بست تا این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم ایران را کوچک و مشکلاتی که وجود دارد را برای مردم بزرگ جلوه دهد.

وی گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۰ مسیر حرکت دولت تغییر پیدا کرد و نگاه‌ها از بیرون به درون منتقل شد و باور مسئولان ما بر این مبنا شد که می‌شود بر پایه توانمندی‌های داخلی و تکیه بر توانایی‌های خود با دنیا ارتباط گرفت و پیشرفت کرد.

شفائی با اشاره به اینکه اتفاق سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران در اردیبهشت سال جاری بسیار ناراحت‌کننده بود، اما ما نباید بگذاریم این مسیر خدمت‌رسانی متوقف شود، بیان کرد: از ابتدای خرداد سال جاری دشمن تمام توان خود را به کار بست تا بتواند انتخابات ایران را دچار حاشیه کند و با هجمه سنگین خود در زمینه‌های مختلف از جمله ناامنی مشارکت مردم را به حداقل برساند.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، امنیت، مشارکت، انتخابات هشتم تیر در سال جاری به بهترین شکل برگزار شد و دشمن نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت در انتخابات گفت: آبرو، استحکام، استمرار، قوت و قدرت نظام اسلامی بر پایه مشارکت است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند در مناسبات بین‌المللی، انسجام ملی، قدرت داخلی و خارجی تأثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: برخلاف ادعای دشمن در بی‌اختیار نشان دادن جایگاه رئیس‌جمهور، در نظام ولایی ایران این منصب از جایگاه بالایی برخوردار است و نقشی مهم در امور اجرایی کشور دارد.

شفائی با بیان اینکه شرط و پیش‌نیاز پیشرفت در کشور مشارکت در انتخابات، اطاعت از رهبری و تلاش جدی و ایستادگی در میدان است، گفت: فرمان امام خامنه‌ای جهاد تبیین است و اگر ما در این مسیر مردانه پای کار باشیم، به‌طور قطع موفق خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما باید از هر جایگاه و منصبی پیام مقام معظم رهبری را به گوش مردم برسانیم و جهاد تبیین وظیفه‌ای است که بر گردن همه ما گذاشته شده است.

نظر شما