شناسهٔ خبر: 67459231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مشارکت در انتخابات پیش نیاز پیشرفت کشور است

ایرانشهر_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: شرط و پیش نیاز پیشرفت در کشور مشارکت در انتخابات، اطاعت از رهبری و تلاش مجدانه و ایستادگی در میدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز دوشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ایرانشهر، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی، از ابتدای پیدایش خود نشان می‌دهد که هر زمان مردم ما همراه این حرکت ارزشمند بودند در اوج قرار داشتند.

وی اظهار کرد: علت مورد توجه قرار گرفتن کشور ایران و مردم ما در جهان، این مسئله است که آنها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تابع ولایت بوده و با وحدت خود، پله‌های رشد را طی کرده اند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را به کار بست تا این حرکت بزرگ و ارزشمند مردم ایران را کوچک و مشکلاتی که وجود دارد را برای مردم بزرگ جلوه دهد.

شفائی تصریح کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۰، مسیر حرکت دولت تغییر پیدا کرد و نگاه‌ها از بیرون به درون منتقل شد و باور مسؤولین ما بر این مبنا شد که می‌توان بر پایه توانمندی‌های داخلی و تکیه بر توانایی‌های خود با دنیا ارتباط گرفت و پیشرفت کرد.

وی اضافه کرد: اتفاق سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران در اردیبهشت ماه امسال، بسیار ناراحت کننده بود، اما ما نباید بگذاریم این مسیر خدمت رسانی متوقف شود، از ابتدای خرداد ماه امسال، دشمن تمام توان خود را به کار بست تا بتواند انتخابات ایران را دچار حاشیه کرده و با هجمه سنگین خود در زمینه‌های مختلف از جمله ناامنی مشارکت مردم را به حداقل برساند.

شفائی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، امنیت، مشارکت و غیره، انتخابات هشت تیر ماه امسال به بهترین شکل برگزار شد.

فرمانده سپاه سلمان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ارزشمند است، آبرو، استحکام، استمرار، قوت و قدرت نظام اسلامی بر پایه مشارکت بوده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند در مناسبات بین المللی، انسجام ملی، قدرت داخلی و خارجی و غیره تأثیرگذار باشد.

شفائی تاکید کرد: بر خلاف ادعای دشمن در بی‌اختیار نشان دادن جایگاه رئیس جمهور، در نظام ولایی ایران این منصب از جایگاه بالایی برخوردار است و نقشی مهم در امور اجرایی کشور دارد.

وی تصریح کرد: شرط و پیش نیاز پیشرفت در کشور مشارکت در انتخابات، اطاعت از رهبری و تلاش مجدانه و ایستادگی در میدان است، فرمان مقام معظم رهبری جهاد تبیین است و اگر ما در این مسیر مردانه پای کار باشیم، قطعاً موفق خواهیم بود.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما باید از هر جایگاه و منصبی پیام مقام معظم رهبری رابه گوش مردم برسانیم، جهاد تبیین وظیفه‌ای است که بر گردن همه ما گذاشته شده است.

نظر شما