شناسهٔ خبر: 67456762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آماده باش کامل حوزه ارتباطی خراسان رضوی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی ضمن تشریح گزارش اقدامات صورت گرفته در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی کامل شبکه ارتباطی استان برای برگزاری انتخابات مرحله دوم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه شورای راهبردی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله اول ریاست جمهوری چهاردهم، گفت: خراسان رضوی از جمله استان های برتر کشور با مشارکت حدود 50 درصد بود و بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار رأی در این استان به صندوق آرا ریخته شد.

وی افزود: مجموعه ارتباطی استان، از زمان اعلام روز هشتم تیر ماه به عنوان روز رأی گیری، با جدیت و پشتکار همه موانع ارتباطی موجود در استان را مرتفع و با برگزاری جلسات منظم با فرمانداران و دهیاران نواحی مختلف، دستورات لازم را صادر کرد تا هیچ گونه مشکلی در روز رأی گیری در هیچ یک از شعب ثابت و سیار موجود در استان حادث ایجاد نشود.

دلگیر وضعیت شبکه ارتباطی خراسان رضوی در روز هشتم تیرماه را کاملا پایدار عنوان کرد و گفت: فقط در یک نقطه از استان و آن هم در ساعات قبل از آغاز فرایند رأی گیری مشکل کوچکی رخ داد که با تلاش جدی و سریع تیم تخصصی رفع تداخل، این مشکل به صورت آنی مرتفع شد.

وی افزود: برای برگزاری بدون مشکل انتخابات در مرحله اول سه رزمایش عملیاتی برگزار شد تا ثبات کامل شبکه ارتباطی استان در روز رأی گیری به صورت کامل حفظ شود؛ در این مرحله نیز با انجام دو رزمایش میدانی در طول هفته جاری، وضعیت ثبات ژنراتورهای پشتیبان، عملکرد باطری ها، شبکه برق رسانی و پوشش ارتباطی به صورت مجدد پایش خواهد شد تا هیچ گونه مشکل ارتباطی در روز انتخابات نداشته باشیم.

نظر شما