شناسهٔ خبر: 67453660 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حملات بی‌امان مقاومت غزه و زمین گیر شدن اشغالگران در الشجاعیه

زینب غلامی

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم غزه حملاتی را به محله الشجاعیه در شرق شهر غزه انجام می‌دهد و این حملات برای پنجمین روز ادامه دارند. مقاومت فلسطین نیز با وجود گذشت 269 روز از طوفان الاقصی، به هدف قرار دادن شهرک‌های «غلاف غزه» با رگبار موشک‌های متمرکز ادامه می‌دهد و با حملاتش کشته یا زخمی در میان صفوف ارتش اشغالگر برجای می‌گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در دویست و شصت و نهمین روز جنگ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را به محله الشجاعیه در شرق شهر غزه انجام دادند. همچنین حملات توپخانه‌ای به محله‌های الشجاعیه و الزیتون در شرق شهر غزه انجام شد.

به گفته رسانه‌های فلسطینی پهپادهای رژیم صهیونیستی آوارگان را در نزدیکی محله الشجاعیه هدف قرار دادند.

در عین حال حملات ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه غرب شهر رفح و شهرک‌هایی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) مرکز و غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی محله الشابوره و اطراف میدان العوده در مرکز شهر رفح و شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین در غزه اعلام کرد: مقاومت تاکتیک‌های جدیدی را در عملیات خود علیه اشغالگران از جمله استفاده از بمب‌های اسرائیلی که منفجر نشده‌اند، در پیش گرفته است.

این خبرنگار تاکید کرد: درگیری‌های شدید در محله الشجاعیه نشان می‌دهد مقاومت خودش را برای جنگ فرسایشی با اشغالگران آماده کرده است.

خبرنگار المیادین گفت: عملیات مقاومت بر مشغول کردن نیروهای دشمن در محور نتزاریم متمرکز است. به گفته این خبرنگار رژیم اشغالگر مانع ورود آمبولانس‌ها برای خارج کردن مجروحان از رفح می‌شود.

مناطقی از نوار غزه نیز شاهد درگیری‌های شدید بین گروه‌های مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس گزارش الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه انجام دادند.

شامگاه یکشنبه نیز ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی‌ها را در محله الصبره در جنوب شهر غزه هدف قرار داد که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از آنها منجر شد.

همچنین خبرنگار المیادین از شهادت یک تن و زخمی شدن چند تن دیگر در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۳ نفر از آغاز جنگ خبر داد.

نیروهای شهید عمر القاسم با راکت نیروهای دشمن در منطقه «کف المشروع» در شرق رفح را هدف قرار داد. همچنین گردان‌های القسام اعلام کرد گروهی از نظامیان صهیونیست را به یک منزل بمب‌گذاری شده در شرق رفح کشاند که به محض ورود آن‌ها این منزل منفجر و به کشته و زخمی شدن نظامیان منجر شد.

همچنین گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی اعلام کرد یگان توپخانه نیروهای دشمن و خودروهایشان را در محله الشجاعیه هدف قرار داد.

گردان‌های القسام نیز ۲ تانک رژیم اشغالگر را با بمب در محله الشجاعیه هدف قرار داد.

گردان‌های القسام افزود ۲ تانک مرکاوای اشغالگران را در محله الشجاعیه با ۲ بمب شواظ هدف قرار داد و سربازان ارتش اشغالگر را در داخل خانه‌ای در محله شجاعیه به گلوله بست.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که پس از بمباران ساختمانی که توسط مقاومت در رفح در جنوب نوار غزه بمب گذاری شده بود تعدادی از سربازان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

صبح امروز در انفجار تونل بمب گذاری شده در غزه یک سرباز کشته و ۱۰ نفر مجروح شدند که حال سه نفر از آنها بسیار وخیم است.

منفجر کردند. در همین حال رسانه‌های عبری از زخمی شدن ۹ سرباز از گروه مذهبی «ایتمار» خبر دادند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: رزمندگان ما پس از بازگشت از خطوط نبرد، از بمباران تانک «مرکاوای ۴» در جنوب خیابان الطیران در محله تل السلطان شهر رفح با ۲ بمب خبر دادند.

گردان‌های القدس نیز گزارش داد در بحبوحه ادامه درگیری‌ها در این منطقه، سربازان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را با خمپاره بمباران کرد.

گردان‌های مجاهدین نیز گفت: به لطف خدا مجاهدان ما توانستند با سلاح‌های مناسب در محور پیشروی محله الشجاعیه در شرق شهر غزه مستقیماً با نیروهای دشمن صهیونیستی درگیر شوند و تلفات قطعی بر دشمن وارد کنند.

از سوی دیگر آژیرهای هشدار در شهرک‌های غلاف غزه به صدا درآمد و صدای انفجارهایی شنیده شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد آژیرهای هشدار در غلاف غزه هفت بار طی ۱۵ دقیقه به صدا درآمد.

به گفته منابع آژیرهای هشدار در پایگاه کیسوفیم و شهرک «عین هشلوشا» در اطراف غزه به صدا درآمد.

به گفته منابع اسرائیلی ۲۰ موشک امروز از خان یونس به شهرک‌های مرکز غلاف غزه شلیک شد.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد کیسوفیم، عین هشلوشا، صوفا، نیریم، حولیت و دیگر شهرک‌های غلاف غزه را هدف حملات موشکی قرار داد.

از سوی دیگر رژیم اشغالگر دکتر «محمد ابوسلمیه» مدیر بیمارستان الشفا را آزاد کرد.

انتهای پیام

نظر شما