شناسهٔ خبر: 67452337 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دریافت وجه هنگام ثبت‌ نام و توزیع کارنامه ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دریافت وجه هنگام ثبت‌ نام و توزیع کارنامه ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلف برخورد می شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دریافت وجه هنگام ثبت‌ نام و توزیع کارنامه ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلف برخورد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی در پنجمین جلسه شورای همفکری اداره‌کل آموزش وپرورش که در محل سالن جلسات شهید چگینی برگزار شد اظهارداشت: دریافت وجه نقدی هنگام ثبت‌نام و توزیع کارنامه ممنوع است و مدیران مدارس فقط مجاز به دریافت هزینه کتاب درسی و بیمه هستند.

وی افزود: اولیای گرامی برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدرسه محل کروکی خود قانع باشند و از ایجاد مسائل حاشیه‌ای و استفاده از قولنامه صوری خودداری کنند و درصورتی که در طول سال تحصیلی صوری بودن قولنامه ثابت شود، علیه اولیای متخلف به دادگستری اعلام جرم خواهد شد.

دریافت وجه هنگام ثبت‌ نام و توزیع کارنامه ممنوع است

این مدیر تاکید کرد: نظام تعلیم و تربیت استان در مسیر ایجاد و تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کند تا تمامی مدارس از لحاظ کیفیت تقریبا در یک سطح قرار گیرند.

سیاهکالی مرادی با اشاره به لزوم وجود راه ارتباطی بین اولیا و اداره کل تصریح کرد: اولیای عزیز می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایات خود را مستقیم و به صورت مستند به شناسه @Caspianmedu در پیام رسان شاد ارسال کنند.

انتهای پیام

نظر شما