شناسهٔ خبر: 67450681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

توصیه قاضی زاده هاشمی به رأی دهندگان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع هواداران سعید جلیلی در اسلامشهر با اشاره به اینکه ۳۰درصد دارایی‌ها و قدرت خرید مردم در دهه ۹۰ کاسته شد، گفت: «مدّعیان بلد بودن»، ۳۰ سال است تکرار می‌کنند ما ارتباط با دنیا را حل می‌کنیم اما هیچ کاری برای عملی کردن این وعده انجام نداده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجتماع هواداران سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اسلامشهر گفت: الان انتخاب بین بهتر و بهترین نیست، الان انتخاب بین دو دیدگاه کاملا مختلف است.
 
وی افزود: این مرحله انتخاب بین دو روش مختلفه، بین مکتبی بودن و غیر مکتبی بودن است. اینجا محل کسب قدرت نیست، اینجا خادم جمهور انتخاب خواهد شد.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: یک دهه سفره مردم کوچک شد و ۳۰ درصد دارایی‌ها و قدرت خرید مردم در دهه ۹۰ کاسته شده است.
 
قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: در زمان «مدّعیان بلد بودن» ما در چین سفیر نداشتیم و کسی به فکر نبود، فروش ۲ میلیون بشکه نفت ما به ۳۰۰ هزار بشکه در دهه ۹۰ رسید. اما امروز فروش نفت ما به همان ۲ میلیون بشکه برگشته است.
 
وی توصیه کرد به کسی رای بدهید که از جنس خودتان است.
 
رئیس بنیاد شهید در ادامه اظهار کرد: قدرت و ثروت به یک دیگر گره خورده است. چون برای کسب ثروت، داشتن قدرت ضروری است. عده‌ای در مقابل دولت‌های مردمی و ساده زیستان قرار می‌گیرند. این‌ها کسانی هستند که برای کسب مسئولیتی جدید بسیج شده‌اند.
 
وی افزود: آن‌ها ۳۰ سال است که تکرار می‌کنند ما ارتباط شما با دنیا را حل می‌کنیم اما هیچ کاری برای عملی کردن این وعده انجام نداده‌اند. البته منظور آن‌ها از دنیا فقط آمریکا است.
 
قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: حضرت امام (ره) به کمک مردم انقلاب را به ثمر رساند. انقلابی که ذره ذره به همه ما آبرو داد. همه ما با پول این مردم درس خوانده، رشد کرده و مدیر شده‌ایم. اما عده‌ای گذشته خود را فراموش کرده‌اند.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: کسانی که ۳۰ سال از این ۴۰ سال را بر قدرت سوار بوده‌اند و مسئولیت داشته اند، نتوانستند وعده‌های خود را عملی کنند.

نظر شما