شناسهٔ خبر: 67450240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده، در این مراسم در خصوص شخصیت آیت الله رییسی و ویژگی‌های ایشان گفت: مهم ترین ویژگی شخصبت آیت لله رییسی مکتبی بودن ایشان بود. در مدل مدیریتی ایشان گفتمان انقلاب و امامین انقلاب زنده‌ شد. 
 
وی با بیان اینکه عدالت محوری، فسادستیزی، توجه به محرومان، کار جهادی، خستگی ناپذیری و ایستادگی محکم در مقابل دشمنان نظام و رعایت کردن خطوط قرمز انقلاب از ویژگی‌های بارز ایشان بود، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان به عنوان کسی که در محضر شهید آیت الله بهشتی تلمذ داشتند بخش اخلاق مداری آیت الله رییسی بود که در حوزه سیاست ایشان اخلاق را هیچ گاه فراموش نکردند. 

 

فرخنده ادامه داد: نکته دیگر مهم در مدل مدیریتی ایشان چه در دوران آستان قدس و ریاست قوه قضایبه و ریاست قوه مجریه تحول گرایی در حوزه اجرایی و مدیریتی بود که نکته حائز اهمیتی بود که باعث بن بست شکنی در بسیاری از مشکلات و موانع در مسیر کارها می‌شد. اعتماد به نسل جوان در حوزه مدیریتی و کادرسازی برای آینده انقلاب یکی از کارهای بزرگی بود که آیت الله رییسی در دوران مدیریتی خود در بخش‌های مختلف انجام داد. 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در ادامه مسیر شهیدجمهور باید این نرم افزار و مدل را ادامه دهیم که بهترین راه آن تبعیت از منویات مقام معظم ولایت در ادامه مسیر انقلاب است.

نظر شما