شناسهٔ خبر: 67450095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عبدالملکی: مشارکت حداکثری در اولویت باشد

اهواز - ایرنا - رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی گفت: در این روزهای سرنوشت ساز باید مردم را به مشارکت حداکثری تشویق کرده و چرایی حضور نیافتن برخی از مردم را در دور اول واکاوی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌اله عبدالملکی عصر یکشنبه در حسینیه میاحی اهواز در جمع نخبگان، دانشگاهیان، فرهیختگان، اساتید دانشگاه، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و برخی اعضای ستاد دکتر قالیباف ضمن رساندن سلام دکتر جلیلی به مردم شریف استان خوزستان افزود: برای خلق حماسه بزرگ مردم غیور و انقلابی استان در استقبال از دکتر جلیلی صمیمانه از طرف ایشان از مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در دور اول انتخابات، جبهه انقلاب اسلامی دارای ۲ نامزد بود که خوشبختانه دکتر جلیلی موفق شد به دور دوم راه پیدا کرده و مسیر ریاست جمهوری برای ایشان هموارتر شد.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی گفت: پس از انصراف آقایان زاکانی و قاضی زاده این دو عزیز و ستادهای فعال آن ها به حمایت از دکتر جلیلی پرداختند و اکنون نیز ستادهای دکتر قالیباف در کنار دکتر جلیلی برای موفقیت جبهه انقلاب اسلامی در تلاش هستند.

وی بیان کرد: جا دارد از تمامی افرادی که برای موفقیت دکتر جلیلی در انتخابات به ستادهای ایشان پیوستند، صمیمانه قدردانی کنیم و امیدواریم با این اتحاد و همت همه جانبه ۱۵ تیرماه شاهد پیروزی با اقتدار دکتر جلیلی در دور دوم انتخابات باشیم.

عبدالملکی تصریح کرد: بی شک دولت چهاردهم در کنار مجلس انقلابی بترتیب به ریاست دکتر جلیلی و دکتر قالیباف روزهای خوبی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد اما در این روزهای سرنوشت ساز نباید از مردم غافل شویم و باید برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اکنون نیاز است در شهرها، روستاها و همه مناطق با مردم گفت و گو و چرایی مشارکت نکردن برخی از مردم را جویا شویم چرا که بسیاری از این افراد هنوز برای حضور در این عرصه مهم و حساس مردد هستند.

وی خاطر نشان کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی، نظر سنجی معتبری انجام شد و بسیاری از مردم خواستار یک رئیس جمهور شبیه این شهید گرانقدر بودند که بی شک هیچ فردی در شرایط کنونی مانند دکتر جلیلی مشابه رئیس جمهور شهیدمان نیست.

عبدالملکی گفت: زمانی در وزارت کار و تعاون افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران را به رغم تمامی مشکلاتی که پیش رو داشت، محقق ساختیم اما همین افرادی که اکنون مدعی مردم‌مداری و حقوق کارگران هستند با این افزایش مخالف بودند درحالی که ۱۲۸ هزار نفر از مدیران روحانی حقوق نجومی دریافت می کردند.

وی افزود: بحث دولت روحانی این بود که تا زمانی که به آمریکا وابسته نشدیم نباید رفاه مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و اکنون همین افراد بار دیگر به میدان آمده اند و می خواهند سکان داری کشور را به دست گرفته و مقابل آمریکا زانو بزنند.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی یاداور شد: سال ۱۴۰۰ در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می داند و واکسن در کشور موجود نبود اما به همت دولت آیت الله رئیسی سیل واکسن بر کشور سرازیر شد و مرگ و میرها به حداقل رسید.

وی تصریح کرد: برخی ها بر این باور بودند که دولت خود واکسن را در گمرک نگه داشته و رهبر معظم انقلاب نیز مخالف واردات واکسن است در حالی که تاکید رهبر معظم انقلاب عدم ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی بود نه واردات واکسن.

عبدالملکی ادامه داد: همانگونه که اهلبیت(ع) برای ما مقدس هستند، آمریکا و کدخدا برای برخی ها مقدس است ؛ آن ها با چه رویی پس از این همه کارشکنی، اشتباهات بزرگ، تخلفات بارز و آسیب به مردم و انقلاب، بار دیگر به میدان آمدند و با حمایت از پزشکیان، طلبکار هم شده اند.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی بیان کرد: برخی مردم بسیاری از موارد و اتفاقات گذشته را نمی دانند و در زمان انتخابات تحت تاثیر فضای روانی و پول پاشی قرار می گیرند؛ اما اگر این بار تحت تاثیر قرار گیرند، هشت سال باید حسرت انتخاب خود را بخوردند.

وی اظهار کرد: برخی ها می گویند چرا جوانان تمایل به مهاجرت دارند و این در حالی است که خشت خروج جوانان از کشور در دولت روحانی شکل گرفت و تداوم پیدا کرد.

عبدالملکی یاداور شد: دکتر پزشکیان بزرگوار جزو کسایی بود که در سیاست گذاری، علیه منافع مردم عمل کرد و در اوایل دهه ۸۰ هزینه های سلامت در برخی از بخش ها هشت برابر شد و در دولت روحانی نیز بار دیگر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: باید با مردم صحبت کنیم باید شخصیت دکتر جلیلی را برای مردم بیشتر بازگو کنیم؛ برخی‌ها به نظام و مقدسات نظام توهین کردند، رای گرفتند و پس از آن نیز اشتباهات آن ها، پای کل نظام نوشته شد.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی همچنین ضمن دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات، گفت: نرخ مشارکت خوزستان باید بیش از میانگین کشور باشد چرا که بر اساس آرای دور اول دکتر جلیلی نسبت به سایر نامزدها بیشترین رای را در این استان آورده است.

نظر شما