شناسهٔ خبر: 67450095 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

عبدالملکی: مشارکت حداکثری در اولویت باشد

اهواز - ایرنا - رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی گفت: در این روزهای سرنوشت ساز باید مردم را به مشارکت حداکثری تشویق کرده و چرایی حضور نیافتن برخی از مردم را در دور اول واکاوی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌اله عبدالملکی عصر یکشنبه در حسینیه میاحی اهواز در جمع نخبگان، دانشگاهیان، فرهیختگان، اساتید دانشگاه، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و برخی اعضای ستاد دکتر قالیباف ضمن رساندن سلام دکتر جلیلی به مردم شریف استان خوزستان افزود: برای خلق حماسه بزرگ مردم غیور و انقلابی استان در استقبال از دکتر جلیلی صمیمانه از طرف ایشان از مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در دور اول انتخابات، جبهه انقلاب اسلامی دارای ۲ نامزد بود که خوشبختانه دکتر جلیلی موفق شد به دور دوم راه پیدا کرده و مسیر ریاست جمهوری برای ایشان هموارتر شد.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی گفت: پس از انصراف آقایان زاکانی و قاضی زاده این دو عزیز و ستادهای فعال آن ها به حمایت از دکتر جلیلی پرداختند و اکنون نیز ستادهای دکتر قالیباف در کنار دکتر جلیلی برای موفقیت جبهه انقلاب اسلامی در تلاش هستند.

وی بیان کرد: جا دارد از تمامی افرادی که برای موفقیت دکتر جلیلی در انتخابات به ستادهای ایشان پیوستند، صمیمانه قدردانی کنیم و امیدواریم با این اتحاد و همت همه جانبه ۱۵ تیرماه شاهد پیروزی با اقتدار دکتر جلیلی در دور دوم انتخابات باشیم.

عبدالملکی تصریح کرد: بی شک دولت چهاردهم در کنار مجلس انقلابی بترتیب به ریاست دکتر جلیلی و دکتر قالیباف روزهای خوبی را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد اما در این روزهای سرنوشت ساز نباید از مردم غافل شویم و باید برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اکنون نیاز است در شهرها، روستاها و همه مناطق با مردم گفت و گو و چرایی مشارکت نکردن برخی از مردم را جویا شویم چرا که بسیاری از این افراد هنوز برای حضور در این عرصه مهم و حساس مردد هستند.

وی خاطر نشان کرد: پس از شهادت آیت الله رئیسی، نظر سنجی معتبری انجام شد و بسیاری از مردم خواستار یک رئیس جمهور شبیه این شهید گرانقدر بودند که بی شک هیچ فردی در شرایط کنونی مانند دکتر جلیلی مشابه رئیس جمهور شهیدمان نیست.

عبدالملکی گفت: زمانی در وزارت کار و تعاون افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران را به رغم تمامی مشکلاتی که پیش رو داشت، محقق ساختیم اما همین افرادی که اکنون مدعی مردم‌مداری و حقوق کارگران هستند با این افزایش مخالف بودند درحالی که ۱۲۸ هزار نفر از مدیران روحانی حقوق نجومی دریافت می کردند.

وی افزود: بحث دولت روحانی این بود که تا زمانی که به آمریکا وابسته نشدیم نباید رفاه مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و اکنون همین افراد بار دیگر به میدان آمده اند و می خواهند سکان داری کشور را به دست گرفته و مقابل آمریکا زانو بزنند.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی یاداور شد: سال ۱۴۰۰ در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می داند و واکسن در کشور موجود نبود اما به همت دولت آیت الله رئیسی سیل واکسن بر کشور سرازیر شد و مرگ و میرها به حداقل رسید.

وی تصریح کرد: برخی ها بر این باور بودند که دولت خود واکسن را در گمرک نگه داشته و رهبر معظم انقلاب نیز مخالف واردات واکسن است در حالی که تاکید رهبر معظم انقلاب عدم ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی بود نه واردات واکسن.

عبدالملکی ادامه داد: همانگونه که اهلبیت(ع) برای ما مقدس هستند، آمریکا و کدخدا برای برخی ها مقدس است ؛ آن ها با چه رویی پس از این همه کارشکنی، اشتباهات بزرگ، تخلفات بارز و آسیب به مردم و انقلاب، بار دیگر به میدان آمدند و با حمایت از پزشکیان، طلبکار هم شده اند.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی بیان کرد: برخی مردم بسیاری از موارد و اتفاقات گذشته را نمی دانند و در زمان انتخابات تحت تاثیر فضای روانی و پول پاشی قرار می گیرند؛ اما اگر این بار تحت تاثیر قرار گیرند، هشت سال باید حسرت انتخاب خود را بخوردند.

وی اظهار کرد: برخی ها می گویند چرا جوانان تمایل به مهاجرت دارند و این در حالی است که خشت خروج جوانان از کشور در دولت روحانی شکل گرفت و تداوم پیدا کرد.

عبدالملکی یاداور شد: دکتر پزشکیان بزرگوار جزو کسایی بود که در سیاست گذاری، علیه منافع مردم عمل کرد و در اوایل دهه ۸۰ هزینه های سلامت در برخی از بخش ها هشت برابر شد و در دولت روحانی نیز بار دیگر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: باید با مردم صحبت کنیم باید شخصیت دکتر جلیلی را برای مردم بیشتر بازگو کنیم؛ برخی‌ها به نظام و مقدسات نظام توهین کردند، رای گرفتند و پس از آن نیز اشتباهات آن ها، پای کل نظام نوشته شد.

رئیس ستاد اشتغال، کار و تولید دکتر جلیلی همچنین ضمن دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات، گفت: نرخ مشارکت خوزستان باید بیش از میانگین کشور باشد چرا که بر اساس آرای دور اول دکتر جلیلی نسبت به سایر نامزدها بیشترین رای را در این استان آورده است.