شناسهٔ خبر: 67449202 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه مشترک بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه شهید باهنر کرمان

فراخوان برنامه مشترک «بنیاد ملی نخبگان» و «دانشگاه شهید باهنر کرمان» با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌­های‌ دانش‌­آموختگان دوره دکتری تخصصی داخل در حوزه‌­های پژوهشی و فناوری منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، برنامه مشترک «بنیاد ملی نخبگان» و «دانشگاه شهید باهنر کرمان» با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌­های‌ دانش‌­آموختگان دوره دکتری تخصصی داخل در حوزه‌­های پژوهشی و فناوری و به‌منظور رفع نیازها و چالش‌­های صنعت هسته‌ای کشور و کمک به جذب و نگهداشت نخبگان، تدوین شده ­است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، در این راستا، کلیه دانش‌­آموختگان دکتری داخل کشور که واجد شرایط زیر هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سینای بنیاد ملی نخبگان به آدرس https://sina.bmn.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک خود تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ اقدام کنند. 

پژوهشگران پسادکتری برگزیده، حقوق و مزایای معادل استادیار پایه یک دانشگاه تهران را برای مدت یک سال دریافت می‌کنند و بر اساس «شیوه­‌نامه بهره­‌مندی دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات دوره پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران)» مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شرایط پژوهشگر پسادکتری

* داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D.) و مرتبط با دوره پسادکتری از دانشگاه‌ها و مؤسسات معتبر داخل و خارج از کشور مورد تأیید وزارتین
* برخورداری از صلاحیت‌های عمومی و امنیتی و نداشتن منع قانونی در اشتغال به­ عنوان پژوهشگر پسادکتری
* نداشتن اشتغال به کار در سازمان‌­های دولتی و غیر دولتی
* انطباق تخصص یا سوابق تحقیقاتی متقاضی با موضوع مورد تقاضا در دوره پسادکتری
* کارت معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه برای متقاضیان ذکور
* اخذ پذیرش از فرد میزبان پژوهشگاه.

انتهای پیام

نظر شما