شناسهٔ خبر: 67448510 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

سخنگوی ستاد اصولگرایان حامی پزشکیان: برای حمایت از آقای پزشکیان و تشکیل ستاد اصولگرایان حامی دکتر پزشکیان هیچ شرطی نداشتیم/ بسیاری از نیروهای اصولگرا استقبال کردند

عزت الله یوسفیان‌ملا سخنگوی ستاد اصولگرایان حامی مسعود پزشکیان با بیان این‌که هیچ شرطی برای حمایت از پزشکیان نداشتیم، گفت: آقای پزشکیان معتقد است هر کسی که چارچوب را رعایت کند و سلامت در کار به همراه تخصص و مهارت را داشته باشد، بکار گرفته خواهد شد و فرقی ندارد اصولگرا یا اصلاح‌طلب باشد.

صاحب‌خبر -

عزت الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار جماران اظهار کرد: آقای پزشکیان در خصوص اعضای دولت با کسی صحبت نکرده است و در این خصوص به کسی هم قولی نداده است.

وی افزود: آقای پزشکیان معتقد است هر کسی که بتواند چارچوب مشخص شده را رعایت کند و سلامت در کار به همراه تخصص و مهارت را داشته باشد، بکار گرفته خواهد شد. حال ممکن است این نیرو اصولگرا یا اصلاح‌طلب باشد و هیچ فرقی وجود ندارد.

سخنگوی ستاد اصولگرایان حامی مسعود پزشکیان گفت: اینکه گفته شود دولت پزشکیان، دولت سوم است کذب محض است. صادقانه بگویم که تاکنون اصلا بحثی نشده است که چه کسی در دولت آقای پزشکیان باشد و چه کسی نباشد.

یوسفیان‌ملا عنوان کرد: ما نیز برای حمایت از آقای پزشکیان و تشکیل ستاد اصولگرایان حامی دکتر پزشکیان هیچ شرطی نداشتیم. اساسا هیچ رایزنی در خصوص این‌که از کدام نیروها در دولت استفاده شود هم نداشتیم و بدون هیچ پیش‌شرط و چشم‌داشتی حمایت خود را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: البته برخی مطالبات مانند این‌که از اهل سنت و اقوام استفاده شود و چند استاندار اهل سنت باشند یا وزیر زن در کابینه باشد، توسط بسیاری مطرح شده است. اما ما با آقای پزشکیان هیچ شرطی نداشتیم.

این نماینده ادوار تصریح کرد: بسیاری از نیروهای اصولگرا از تشکیل ستاد اصولگرایان حامی دکتر پزشکیان استقبال کردند و پای کار آمدند. در این ستاد حتی از اصلاح‌طلبان هم دعوت کردیم و حضور پیدا کردند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: کسانی پای کار آمدند که نسبت به شخص پزشکیان شناخت داشتند و اعتقاد دارند که فرد سالم و محترمی است.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما