شناسهٔ خبر: 67449572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

کنایه های تکراری سعید جلیلی به ظریف و روحانی

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر انتخاب ملت و تقدیر الهی با من بود، از صبح شنبه باید کار را با قدرت شروع کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سعید جلیلی در جلسه با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی در مجموعه سرچشمه اظهار کرد: ما در نقطه حساس و بزنگاه تاریخی هستیم و برای ما جای تعارف و درنگ وجود ندارد. ما مسئولیت سنگینی داریم. اگر امروز دور هم جمع شده ایم برای آن است که در موقعیتی قرار گرفته ایم که در طول تاریخ مان بی نظیر بوده است. پس بدون درنگ باید از فرصت ها استفاده حداکثری کرد.

وی ادامه داد: رشد منفی و صفر و متوسط هفت دهم درصد در آن هشت سال قبل از دولت سیزدهم داشته ایم، آن هم در کشوری که یک جهان فرصت داشته است. اکنون هم یک جهان فرصت پیش روی ما وجود دارد ولی ما وقت زیادی نداریم. برای جهش کشور باید برنامه داشت. ما فرصت زیادی نداریم که تازه دنبال مطالعه و بررسی برای تهیه برنامه رفت. از صبح شنبه در نقطه رهایی هستیم و اگر انتخاب ملت و تقدیر الهی با من بود، از صبح شنبه باید کار را با قدرت شروع کنیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اینکه برخی در حال هراساندن دیگران هستند، به دلیل فرار به جلو است و شما خودتان را نگران نکنید.

وی افزود: دولت و مجلس در کنار هم نقش مهمی برای جهش کشور دارند. دولت و مجلس به همدلی نیاز دارند. برای تحقق جهش بزرگ کشور و مشارکت همه مردم، به همراهی مجلس نیاز داریم. تا روز جمعه این صحنه و میدان را برای مردم تبیین کنید که در چه نقطه ای قرار داریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر از فرصت های خود از جمله فناوری استفاده نکنیم، دیگران در آن فرصت ها انحصار ایجاد می کنند و نه ۴ سال بلکه ۴۰ سال عقب می افتیم. ما جوانانی داریم که در لبه مرزهای دانش حرکت می کنند. این فناوری ها موجب افزایش اقتدار کشور می شود. غفلت های تاریخی کشور امروز باید جبران شود.

جلیلی با بیان اینکه عرصه مهمی پیش رو است و باید همه کنار هم باشیم، گفت: باید برای مردم تبیین شود که آیا دوباره می خواهیم معطل اخم فلان کشور یا اجازه دیگر کشورها شویم که نتیجه اش رشد منفی و صفر در هشت سال شود یا حرکت جدی و متعالی که شهید رئیسی آغاز کرد را با سرعت و قدرت ادامه دهیم؟

نظر شما