شناسهٔ خبر: 67445738 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان موفقت آمیز عملیات R.I توربین واحد گازی نیروگاه موصل عراق

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: عملیات (تعویض و تعمیر) R.I توربین واحد گازی نیروگاه موصل عراق توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران موفقیت‌آمیز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، مسعود مرادی ادامه داد: حضور فعال در بازار نسبتاً بکر کشور عراق باهدف کمک به توسعه پایدار کشور دوست و همسایه و همچنین سهیم بودن در این بازار در جهت تحقق اهداف برون‌مرزی سیاست‌گذاری شده است.

وی افزود: تعمیرات اساسی و عملیات R.I روتور توربین GE نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزاردلاری بخشی از این راهبرد منطقه‌ای بوده است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران خاطرنشان کرد: تقویت و گسترش این بازار با اتکا به توان سخت‌افزاری ونرم افزاری این مجموعه، بخش مهمی از برنامه‌های آینده این شرکت خواهد بود.

مرادی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی مهم‌ترین خط‌مشی و رسالت این شرکت تمرکز جدی بر پشتیبانی صنعت نیروگاهی کشور از محل تعمیرات تخصصی و ساخت تجهیزات و قطعات است.

وی افزود: توجه به بازار برق کشورهای همسایه و صادرات خدمات فنی و مهندسی در راستای کسب بازار جدید و ارز آوری نیز بخش مهمی از رویکرد خارجی این شرکت است.

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران افزود: انجام تعمیرات اساسی ۴ واحد تولید برق نیروگاه موصل و همچنین تعمیرات اساسی چند واحد نیروگاهی در سوریه ازجمله نیروگاه جندر این کشور در کارگاه‌های تخصصی این شرکت فعالیت نهایی خود را سپری می‌کند.

نظر شما