شناسهٔ خبر: 67444057 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد؛

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از سال تحصیلی آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد برای نخستین بار در این دانشگاه پذیرش دانشجو در این مقطع آغاز می شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا جیرفت ، دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد و گفت : از مهرماه امسال نخستین دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در رشته های سلامت سالمندی و جراحی داخلی دانشجو می پذیرند.

وی با اشاره به اهمیت فراهم کردن نیازهای آموزشی منطقه در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و ماندگار افزود: مراکز آموزشی نقش اساسی در توسعه آبادانی هر منطقه دارند و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان یکی از مهمترین دانشگاه های استان تلاش دارد خدمات سلامت را به بهترین شکل در جنوب کرمان ارائه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت موضوع و بر اساس نیاز منطقه پیگیری های لازم در افزایش رشته های دانشگاه صورت گرفت و سال گذشته دانشکده پرستاری کهنوج راه اندازی شد که نخستین پذیرش آن بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت و سال تحصیلی جدید هم پذیرش دانشجو در این دانشکده خواهیم داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۱۱ رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند و در سال تحصیلی پیش رو نیز نخستین دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در رشته های سلامت سالمندی و جراحی داخلی راه اندازی خواهد شد.

مرکز شهرستان جیرفت در فاصله ۲۳۸ کیلومتری شهر کرمان واقع شده و دانشگاه علوم پزشکی آن مسئولیت خدمات رسانی به هشت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، منوجان، جازموریان و قلعه گنج را برعهده دارد.

نظر شما