شناسهٔ خبر: 67443070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری قاتل کمتر از ۶ ساعت در کرج

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک قاتل کمتر از ۶ ساعت از وقوع جرم در شهرستان کرج خبر داد‎.‎

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر فوت یک نفر در یکی از مناطق شهرستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.
وی افزود:ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد در پی نزاع و درگیری به وجود آمده بین 2 نفر در محدوده اخترآباد شهرستان کرج یکی از آنان به وسیله چاقو مصدوم می شود که به رغم اعزام سریع به بیمارستان در اثر شدت جراحت فوت می کند.
هداوند بیان کرد: بلافاصله تیم ویژه ای از ماموران برای شناسایی عامل این جنایت تشکیل که با اقدامات پلیسی هویت قاتل شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی وی را در کمتر از ۶ ساعت در مخفیگاهش در یکی از نقاط کرج دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرد، گفت : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

جمع آوری ۹۲۰ معتاد متجاهر در فردیس

دستگیری قاتل کمتر از ۶ ساعت در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح‌های پاکسازی و جمع آوری ۹۲۰ نفر ‏معتاد متجاهر و دستگیری ۱۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر طی سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.‏
سرهنگ "کامران ملکی" گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش جرائم خرد و همچنین دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان فردیس در دستور کار مأموران کلانتری‌ها و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار کرد: در اجرای این طرح در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۹۲۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: ۱۸۸ نفر خرده فروش مواد مخدر در سه ماه ابتدای سال جاری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

ملکی با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس از سوی شهروندان می باشد.

دستگیری سارق کابل برق با ۴۰ فقره سرقت در کرج

دستگیری قاتل کمتر از ۶ ساعت در کرج

فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری یک سارق ‏حرفه ای کابل برق و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.‏
سرهنگ "پیمان گودرزی" با اشاره به وقوع چند فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان کرج، گفت: پیگیری موضوع در دستور ماموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد کرج قرار گرفت.
وی افزود: ماموران حین گشت‌زنی به یک خودرو مشکوک شده که پس از توقف و بررسی آن مقداری کابل برق که به تازگی سرقت شده بود کشف و به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ۴۰ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان کرج بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اموال سرقتی تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما