شناسهٔ خبر: 67463654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با حضور تیم‌های برتر کشور؛

مسابقات فوتبال چهار جانبه کنگره شهدای ورزشکار مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مسابقات فوتبال چهار جانبه کنگره شهدای ورزشکار در این استان با حضور تیم‌های برتر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی رجبی عصر امروز_ دوشنبه یازدهم تیر_ در جلسه هماهنگی مسابقات فوتبال چهار جانبه کنگره شهدای ورزشکار واقع در اداره کل با بیان اینکه کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان ماه مهر با پیام رهبر معظم انقلاب رسماً آغاز به کار خواهد کرد، اظهار کرد: به‌مناسبت گرامی‌داشت شهدای ورزشکار مازندران تصمیم داریم مسابقه فوتبال چهار جانبه کنگره شهدای ورزشکار استان را با حضور چهار تیم مطرح کشور برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه این تورنمنت با حضور دو تیم نساجی و شهدای نوشهر به‌عنوان نماینده مازندران و دو تیم مطرح دیگر فوتبال کشور برگزار می‌شود، افزود: برای حضور با دو تیم بزرگ و مطرح لیگ برتری فوتبال کشور با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مکاتباتی انجام می‌شود.

حسین دلیری معاون امور ورزش مازندران با بیان اینکه هر کاری برای مقام و منزلت شهدا انجام دهیم، کم است، گفت: تمام سعی و تلاش ما میزبانی شایسته از تیم‌های مطرح و بزرگ فوتبال کشور است.

وی تصریح کرد: مازندران سابقه میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی و حتی جهانی را تجربه کرده است.

رحیم درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای حضور تیم‌های بزرگ شخصاً با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت و مکاتبه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور تیم‌های لیگ برتری در این مسابقات در نظر داریم.

وی یادآور شد: قطعاً این تورنمنت برای آمادگی بیشتر تیم‌ها، قبل از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود.

نظر شما