شناسهٔ خبر: 67442518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات کلاهبرداری ۸۰۰ میلیاردی در کردستان؛ بازداشت ۵ متهم

فرمانده انتظامی استان کردستان جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کامیاران از جزئیات دستگیری کلاهبردار 800 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کامیاران قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پس از هماهنگی با مراجع قضائی جاعل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به 5 فقره کلاهبرداری از نوع جعل پروانه کسب، برداشت غیرقانونی از حساب تعاونی و فروش املاک مال غیر به ارزش 800 میلیارد ریال اعتراف کرد و به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی همچنین از بازداشت اعضای باند 4 نفره سارقان رینگ و لاستیک با کشف 24 فقره سرقت در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مأموران کلانتری 17 عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی 3 نفر از  اعضای این باند در شهر سنندج و نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های اطراف در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

آزادی اظهار کرد: متهمان به 24 فقره سرقت رینگ و لاستیک اعتراف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/481/

نظر شما