شناسهٔ خبر: 67440271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری پنج نفر در رابطه با کلاهبرداری ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به دنبال وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کامیاران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پس از هماهنگی با مراجع قضایی جاعل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۵ فقره کلاهبرداری از نوع جعل پروانه کسب، برداشت غیرقانونی از حساب تعاونی و فروش املاک مال غیر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار آزادی با بیان اینکه چهار نفر از همدستان جاعل نیز دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

انهدام باند سارقان رینگ و لاستیک در سنندج

جانشین فرمانده انتظامی کردستان هم از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان رینگ و لاستیک با کشف ۲۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

سردار لطف اله دارابی اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت رینگ و لاستیک در شهر سنندج، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، اعضای یک باند چهار نفره سارق سابقه دار رینگ و لاستیک را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی سه نفر از اعضای این باند در شهر سنندج و نفر دیگر در یکی از شهرستان های اطراف در مخفیگاهش دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل، متهمان به ۲۴ فقره سرقت رینگ و لاستیک اعتراف کردند، گفت: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

نظر شما