شناسهٔ خبر: 67716522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک مقام ارتش:

تحریم‌ها موجب تقویت سامانه‌های نظامی ایران شده است

اصفهان-ایرنا-معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اعمال ۴۵ ساله تحریم نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت سامانه‌های نظامی کشورمان‌ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ یوسف قربانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال‌ و بختیاری و یزد در تالار کوثر ارتش در اصفهان افزود: اعمال تحریم‌ها موجب تقویت همه‌جانبه سامانه‌های نظامی ایران اسلامی شده است کمااینکه در عملیات وعده صادق دیدیم که با وجود سامانه‌های پدافندی بسیار پیشرفته رژیم صهیونیستی، این عملیات بصورت غرورآفرین و مؤثر انجام شد.

وی تاکید کرد: امروز در زمانه‌ای هستیم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است تا جایی که انقلاب اسلامی با وجود تهدیدات دشمنان در چهار دهه گذشته، هر روز قدرتمندتر شده و هیمنه استکبار جهانی برای ایرانیان نیز فرو ریخته است.

معاون هماهنگی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران و قدرت انقلاب اسلامی را مرهون قیام عاشورا امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان هستیم و امروزه بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی هیچ دکترین سیاسی و امنیتی[قابل اعتنایی] تنظیم نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته شاهد بی‌ثباتی های امنیتی در ایالات متحده آمریکا بودیم و این در شرایطی است که به برکت عاشورا، ایران اسلامی در امنیت کامل بسر می‌برد.

این مقام نظامی یادآور شد: واقعیت این است که اقتدار نظامی امروز ایران به این دلیل است که نیروهای مسلح کشورمان ذوب در ولایت هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

امیرسرتیپ قربانی اضافه کرد: امروز با وجود سرمایه‌گذاری‌های فراوان دشمن برای تحمیل جنگ، به برکت نظام اسلامی، ایران از امنیت بالایی برخوردار است و امیدواریم پرچم این نظام با هدایت رهبری معظم بدست ولی عصر، حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسد.

به گزارش ایرنا، در آیین تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال‌ و بختیاری و یزد از خدمات امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست تقدیر شد و امیر سرتیپ دوم ستاد محسن کرمی بعنوان ارشد نظامی آجا در استان‌های یاد شده معرفی شد. همچنین در این مراسم سرهنگ توپخانه ستاد مصطفی کوشکی با حکم فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بعنوان فرمانده گروه ۵۵ منصوب شد.

نظر شما