شناسهٔ خبر: 67441848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات خوزستان:

حماسه‌ هشتم تیر مردم ایران در مرحله دوم انتخابات تکمیل می‌شود

پریسا زنگنه منش

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: ان شاءالله حماسه‌ای که مردم در هشتم تیرماه خلق کردند در مرحله دوم انتخابات تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله دهدشت امروز (دهم تیرماه) در جمع رسانه‌ها، با تشکر مردم خوزستان و ملت ایران برای حضور پرشور در مرحله انتخابات ریاست جمهوری، اظهارکرد: مردم در این دوره نیز مثل دیگر صحنه‌های حساس کشور با حضور گسترده خود نشان دادند که ملت فهیم و زمان شناسی هستند.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: روز جمعه از زمان آغاز رای گیری در ۳ هزار و ۴۳۸ شعبه موجود در استان خوزستان شاهد حضور گسترده مردم تا انتهای شب بودیم، به صورتی که این حضور ساعت به ساعت افزایش پیدا کرد و حتی در عصر آن روز با یک موج عجیبی از جمعیت مواجه شدیم.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوشبختانه انتخابات در یک بستر امن و در آرامش برگزار شد و ان شاءالله حماسه‌ای که مردم در هشتم تیرماه خلق کردند در مرحله دوم انتخابات تکمیل شود.

دهدشت در ادامه نیز بیان کرد: متولدین ۱۵ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند در مرحله دوم رای‌گیری شرکت کنند. مدارک هویتی نیز کارت ملی هوشمند یا شناسنامه است اما ترجیحا کارت ملی هوشمند برای سهولت کار بهتر است.

او در پایان نیز گفت: مردم ما همیشه آگاه بوده‌اند؛ وقتی رسانه‌های معاند که در کشورهای خودشان مشکلات زیادی وجود دارد اما مداوم هزینه و تلاش می کنند تا مردم ما را از حضور در انتخابات منصرف کنند، سوال من این است پس اگر حضور ما اهمیت ندارد پس چرا دشمنان تا این اندازه تلاش می‌کنند؟ وقتی دشمن تا این حد اصرار دارد، پس اهمیت حضور ما در انتخابات مشخص می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما