شناسهٔ خبر: 67441129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی بهار امسال در منطقه شمال‌شرق

شاهرود - ایرنا - معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ از سوی این شرکت در منطقه شمال‌شرق انتقال یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ابراهیمی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: بیش از ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از فرآورده‌های انتقالی مربوط به بنزین معمولی و بیش از هشت میلیون لیتر مربوط به بنزین پاک(یورو چهار) بود.

وی با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی حدود ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافت، ابراز کرد: سهم نفت گاز (گازوییل) پاک(یورو چهار) از کل فرآورده‌های انتقال یافته در بهار امسال حدود ۷۵۱ میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۴۰۱ میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیون لیتر نفت جت هم در این مدت توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال داده شد.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق به اهمیت سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی عملکرد این منطقه اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۷۰ میلیون لیتر نفت گاز به سه نیروگاه حوزه عملکرد این منطقه ارسال شد که سهم نیروگاه خیام نیشابور ۴۰ میلیون لیتر، نیروگاه شهید باکری سمنان ۱۶ و پنج دهم میلیون لیتر و نیروگاه شهید بسطامی شاهرود ۱۳ و پنج دهم میلیون لیتر بود.

به گزارش ایرنا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت‌رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بخش از گلستان و سمنان را بر عهده ‌دارد.

نظر شما