شناسهٔ خبر: 67439864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گل‌محمدی در اولین حضور رسمی خود در باشگاه فولاد چه گفت؟

پریسا زنگنه منش

یحیی گل محمدی از امکانات باشگاه فولاد بازدید کرد و پس از حضور در تمرین تیم منتخب جوانان و امید این باشگاه عنوان کرد هم زندگی و هم فوتبال‌ام را مدیون فولاد و مردم اهواز هستم.

صاحب‌خبر -

سیاوش بختیاری زاده مدیر آکادمی باشگاه فولاد با اشاره به حضور روز گذشته یحیی گل محمدی در باشگاه فولاد و بازدید او از امکانات و تیم های پایه این باشگاه، اظهارکرد: گل‌محمدی وقتی در تمرین تیم منتخب جوانان و امید باشگاه فولاد حاضر شد، با آینده‌سازان باشگاه برای دقایقی به گفت و گو پرداخت. نکته مهم این بود که گل محمدی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره داشت «در ۳۰ سالگی باتوجه به اتفاقاتی که برای من رخ داد، فکر می کردم فوتبال و زندگی‌ام به پایان رسیده است اما با یک انتقال به موقع و درست به باشگاه فولاد، هم زندگی و هم فوتبال‌ام را مدیون فولاد و مردم اهواز هستم». او به این موضوع هم اشاره کرد که «پیش از حضور در تیم فولاد، ۱۴ بازی ملی داشت ولی پس از تولد مجدد در باشگاه فولاد تعداد بازی‌های ملی‌اش به عدد ۷۵ رسید و اکنون به فولاد آمده‌ تا با کمک پیشکسوتان استان خوزستان و علاقه‌مندان به این تیم و نیز مدیران باشگاه، فولاد قوی بسازد تا مردم خوزستان را مانند همیشه شاداب در حمایت از فولاد ببیند.»

او ادامه داد: من فکر می کنم حضور و نام یحیی تاحدودی باعث انبساط خاطر مردم و هواداران فولاد شده است. گل محمدی افتخارات بزرگی دارد و ۹ قهرمانی در فوتبال ایران اصلا افتخار کوچکی نیست. خیلی از مربیان بزرگ ایران نتوانسته‌اند به چنین افتخاری دست پیدا کنند و فکر می‌کنم تنها مربی ایرانی که مردم خوزستان می‌توانستند بپذیرند مربی فولاد شود، یحیی گل‌محمدی است. 

این پیشکسوت فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی تا چه اندازه می‌تواند در فولاد موفق باشد؟ گفت: به شرط آن که خواسته‌های گل‌محمدی و بازیکنان با کیفیتی که مدنظر او هستند توسط مدیران باشگاه جذب شوند و گل‌محمدی هم بر خلاف مربیان چند سال گذشته فولاد نگاه ویژه‌ای به آکادمی و جوانان خوزستانی داشته باشد.

او در واکنش به این سوال که صحبت‌هایی در خصوص فسخ قرارداد گل‌محمدی با باشگاه فولا مطرح شده بود؟ عنوان کرد: گل محمدی که من روز گذشته دیدم بسیار سرحال، شاداب و بسیار امیدوار به آینده فولاد دیدم. زمانی که از امکانات باشگاه بازدید داشت یکسری درخواست‌ها برای انجام بهتر تمرینات تیم فولاد داشت و مسئولان باشگاه نیز قول دادند که پیش از آغاز تمرینات مشکلات را رفع کنند.

بختیاری زاده در پایان بیان کرد: گل‌محمدی تجربه و نام بزرگی دارد و بازهم تاکید می‌کنم به شرطی که بازیکنان با کیفیتی جذب شود و امکانات مدنظر این سرمربی فراهم شود، حتما گل‌محمدی می‌تواند روزهای خوبی را برای هواداران فولاد رقم بزنند.

انتهای پیام

نظر شما