شناسهٔ خبر: 67432434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز عملیات اجرای ۱۴ کیلومتر روکش حفاظتی در شهرستان خنداب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آغاز عملیات روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محور خنداب - پل دوآب در شهرستان خنداب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مهرداد جهانی با اشاره به گستردگی کارگاه‌های جاده‌ای در زمینه ارتقا رویه آسفالتی راه‌ها در سطح استان اظهار کرد: برای افزایش سطح خدمات جاده‌ای، اجرای یک لایه روکش آسفالت حفاظتی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در محور خنداب - پل دوآب آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۴ کیلومتری ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای این طرح، درزگیری ترک‌های سطحی رویه آسفالتی نیز در این محور انجام شده است‌.

جهانی عنوان کرد: در یک سال اخیر برای ارتقا رویه آسفالتی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی از جمله اجرای روکش آسفالت در محورهای خنداب - ملایر و دیزآباد - جیریا انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه ساخت راه‌های روستایی، رفع نقاط پر تصادف و ارتقا ایمنی راه‌های شهرستان خنداب اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می‌توان به ساخت راه روستایی دار انجیر، موک و …، ایمن سازی سه نقطه پر تصادف با اجرای روشنایی نقطه‌ای، عملیات در دست اقدام رفع نقطه پر تصادف پیچ خسبیجان و… اشاره کرد.

نظر شما