شناسهٔ خبر: 67430043 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پلیس تهران محموله ۷۰ میلیارد تومانی شیشه را کشف کرد

رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می‌کرد، خبر داد و افزود: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و از آنان 230 کیلوگرم شیشه و 120 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سردار محمدیان گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناص راصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن رصد و پایش اطلاعاتی گسترده دریافتند اعضای یک باند سابقه‌دار قاچاق مواد مخدر به‌تازگی اقدام به تهیه مقدار قابل توجه‌ای مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور کرده و قصد توزیع گسترده این مواد را در مناطقی از استان تهران و شمال غرب کشور دارند. از همین رو با  اشراف اطلاعاتی روی سوژه مورد نظر، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت کنترل دقیق قرار دادند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به دنبال این موضوع پس از هماهنگی با مرجع  قضایی ماموران موفق شدند در یک عملیات منظم و هماهنگ قاچاقچیان موادمخدر را دستگیر و از آنان 230 کیلوگرم شیشه و مقدار 120 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع به ارزش 70 میلیارد تومان کشف کنند.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: متهمین پس از دستگیری و انجام بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما