شناسهٔ خبر: 67444874 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

عملکرد رامین رضاییان طی سالیان اخیر به گونه‌ای بوده که حتی در ۳۴ سالگی نیز گرینه‌ای وسوسه‌انگیز و دهان پر کن برای باشگاه‌های مطرح به حساب می‌آید. جدایی غیرمنتظره از سپاهان و خلأ وجود یک دفاع راست قلدر و مطمئن در سرخابی‌ها، حالا باری دیگر رضاییان را تبدیل به شاه ماهی نقل‌ و انتقالات کرده است.

رامین در دو راهی امارات – تهران، انتقال جنجالی یا بازگشت به آغوش سرخ‌ها؟

رامین در دو راهی امارات – تهران، انتقال جنجالی یا بازگشت به آغوش سرخ‌ها؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ ادامه دار بودن مصدومیت کوین یامگا و همچنین توقع هواداران استقلال از این باشگاه برای نقل و انتقالاتی در حد و قوی، آبی‌ها را تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشتریان رضاییان کرد. خصوصا که هواداران استقلال هم بدشان نمی‌آید که با یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر بازار، هم بار تیم خود را محکم تر ببندند و هم یک یاغی دیگر را در اردوگاه خود به به رخ قرمزها بکشند.

به گزارش فرهیختگان، از طرفی جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و پیوستن او به تراکتور، سرخپوشان را نیز دارد گود رقابت با رقیب سنتی کرد تا پرسپولیس نیز برای بازگشت دوباره رامین به آزادی دندان تیز کند. اتفاقی که احتمال وقوع آن با توجه به علاقه دو طرفه هواداران پرسپولیس و رضاییان به این همکاری چندان دور از انتظار هم نخواهد بود.

اما شاید بتوان اصلی‌ترین رقیب سرخابی‌ها در جذب رامین، قهرمان فصل گذشته لیگ امارات یعنی الوصل نامید. اتفاقی که از مدتی قبل در رسانه‌های امارات سر و صدای زیادی به پا کرده و برخی نیز با اشاره به روند مثبت مذاکرات، از احتمال بالای بازگشت رضاییان به حاشیه خلیج فارس خبر می‌دهند.

گفتنی است پیشنهاد الوصل به رضاییان ۴۰۰ هزار دلار بوده که به‌ نظر می‌رسد باشکاه های ایرانی نیز مشکلی برای پرداخت این مبلغ نداشته باشند. با این حال و با توجه به غیبت رامین در لیست اخیر قلعه‌نویی، هر یک از این سه گزینه در روزهای آتی محتمل خواهد بود؛ بازگشت به آغوش هواداران پرسپولیس، حضور در امارات یا پوشیدن پیراهن رقیب قدیمی!

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما