شناسهٔ خبر: 67429411 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در غزه و انتقال آنها با بالگرد

مهر

همزمان با تشدید درگیری در غزه و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست، بالگردهای این رژیم مشغول جابجایی مجروحان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از درگیری شدیدی خبر دادند که میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی در برخی مناطق غزه جریان دارد.

این منابع اعلام کردند که یک بالگرد حامل نظامیانی که در غزه مجروح شده اند در بیمارستان بلینسون بر زمین نشسته است. این بالگرد نظامی حامل دو نظامی است که از منطقه شجاعیه غزه به بیمارستان منتقل شده اند.

همزمان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه با خمپاره گلوله باران کرده است.

منابع صهیونیست اذعان کردند که شماری از نظامیان این رژیم در محله شجاعیه زخمی شده و این نظامیان از منطقه بیرون برده شده اند.

ارتش اشغالگر همچنین دست به تخریب گسترده خیابانهای اطراف مسجد طارق بن زیاد در منطقه المنطار در محله شجاعیه در شرق شهر غزه زده است.

همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند که به دنبال بازگشت نظامیان صهیونیست به شکل غافلگیرکننده به منطقه الشاکوش در رفح، ارتباط با برخی خبرنگاران در این منطقه قطع شده است.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز محله شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه را گلوله باران کرد.

منابع صهیونیست همچنین با اشاره به انفجارهای شدیدی که هم اکنون در غزه شنیده می شود علت آنرا بمباران گسترده شمال غزه اعلام کردند.

نظر شما