شناسهٔ خبر: 67428871 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تغییر در روش‌های اخذ نوبت غیر حضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی در هرمزگان

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با اتصال به سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به بیمه‌شدگان از این پس، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و وبسایت های قدیمی و از طریق وب‌سایت، تلفن و کد USSD جدید نوبت درمانی خود را دریافت کنند. مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با اتصال به سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به بیمه‌شدگان از این پس، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و وبسایت های قدیمی و از طریق وب‌سایت، تلفن و کد USSD جدید نوبت درمانی خود را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با اتصال به سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به بیمه‌شدگان از این پس، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و وبسایت های قدیمی و از طریق وب‌سایت، تلفن و کد USSD جدید نوبت درمانی خود را دریافت کنند.

سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و با تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی این سازمان در استان هرمزگان راه‌اندازی شد.

بیمه‌شدگان محترم می‌توانند از روش‌های زیر برای دریافت نوبت خود استفاده کنند:

1. نوبت‌دهی اینترنتی از طریق وب‌سایت: https://nobat.tamin.ir

2. نوبت‌دهی تلفنی با شماره‌گیری: ۳۱۸۰-۰۷۶

3. نوبت‌دهی USSD با شماره‌گیری: #28*142020*6655*

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از تمامی بیمه‌شدگان درخواست دارد تا از این روش‌ها برای اخذ نوبت استفاده کرده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند. این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به بیمه‌شدگان صورت گرفته است.

نظر شما