شناسهٔ خبر: 67425737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی ۱۰ ساله شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در حال حاضر شهرداری شهرکرد بیش از ۱۰ سال است که ۲۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، صبح امروز_ شنبه نهم تیر_ در دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: مجموعه دستگاه قضا در استان در راستای دفاع از حقوق عامه، همچنین برای صیانت از بیت‌المال همیشه در کنار دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بوده و همکاری لازم را با مجموعه مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات شهری داشته است.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات شهری افزود: همکاری نکردن بعضی دستگاه‌ها در راستای عقب‌نشینی و تعریض معبر یکی از مشکلات پیش‌رو مدیریت شهری است که جهت کاهش ترافیک در سطح شهر این امر ضروری است و می‌طلبد دستگاه قضا همکاری و همراهی لازم را با مدیریت شهری به عمل آورد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد پرداخت نشدن مطالبات دستگاه‌ها به شهرداری را یکی دیگر از مشکلات فعلی مدیریت شهری دانست و گفت: در حال حاضر شهرداری شهرکرد بیش از ۱۰ سال است که ۲۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی مطالبه دارد، اما هیچ اقدامی از سوی دستگاه‌ها صورت نپذیرفته است.

حیدری بیان کرد: مشکل شهرداری با غرفه‌داران نیز یکی دیگر از مشکلات شهرداری است که با وجود اینکه قانون برای بهره‌برداری، زمان را مشخص کرده است، اما غرفه‌داران این مهم را نمی‌پذیرند.

نظر شما