شناسهٔ خبر: 68212417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان:

بودجه آسفالت معابر شهر اصفهان افزایش یافت/ ماشین‌آلات خدمات موتوری باید جوان‌سازی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: موضوع اصلی این جلسه که حدود شش ساعت به‌طول انجامید، اصلاح و متمم بودجه ۱۴۰۳ بود؛ به‌طور معمول شهرداری در دو مقطع تیر و آبان اصلاح بودجه را ارائه می‌کند و چنانچه باز هم نیاز باشد، پایان سال سومین اصلاح بودجه را مطرح می‌کند، اما به‌طور معمول دو اصلاح بودجه کفایت می‌کند.

وی افزود: اولین اصلاح بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان پس از ارسال در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق بررسی شده بود و باید در کمیسیون تلفیق بررسی نهایی انجام می‌شد تا هفته آینده در صحن علنی شورا رأی‌گیری لازم برای آن انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: عمده شاخص‌ها این بود که در بودجه جاری چیزی اضافه نشده بود و دو مورد جزئی تکلیفی‌هایی بود که باید انجام می‌شد و بیشتر در حوزه پروژه‌های عمرانی ارقامی که به دلیل اصلاح برآوردها و رشد قیمت‌ها نیاز به افزایش سطح اعتبار داشت، در قالب اصلاح اول بودجه آمده بود و به جمع‌بندی رسید.

نورصالحی تاکید کرد: بیشترین افزایش در فرایند اصلاح بودجه مربوط به آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بود که حدود ۵۰ درصد آنچه در بودجه قرار داشت، اضافه شده بود و رقم آن از ۴۰۰ میلیارد تومان به ۷۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که ناشی از افزایش حجم کار و اضافه شدن قیمت‌ها بود.

وی اضافه کرد: مورد دیگری که در اصلاح بودجه افزایش پیدا کرد و جنبه‌های مثبت دارد، خرید ماشین‌آلات ساختمانی برای انجام پروژه‌های عمرانی و ماشین آلات خدمات شهری برای بهبود امور مربوطه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت ماشین‌آلات حوزه خدمات موتوری خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته با توجه به افزایش هزینه‌ها و بالا رفتن حجم کار نیاز است که جوان‌سازی و بهینه‌کردن ناوگان و ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما