شناسهٔ خبر: 67424038 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه "وسنا"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمايه گذاري نيروگاهي ايران با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس اتوبان حقانی، تقاطع همت، هتل بزرگ ارم، سالن همایش چند منظوره سپهر برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند، درخواست می‌گردد برای دریافت برگ ورود به جلسه، با در دست داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه یا وکالتنامه رسمی یا برگ نمایندگی رسمی از ساعت ۹ لغایت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ به واحد امور سهام شرکت به نشانی تهران، خیابان خرمشهر، خیابان گلشن، خیابان گلزار، پلاک ۲، طبقه دوم مراجعه نمایند. ضمناً سهامداران محترم می‌توانند از طریق آدرس http://ch۱.khabaretasviri.ir به صورت آنلاین در مجمع شرکت نموده و سوالات خود را نیز در همانجا ارسال فرمایند.

اشتراک گذاری :

نظر شما