شناسهٔ خبر: 67423810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

یاسوج - ایرنا -مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد گفت: یک سال گذشته تاکنون ۲۱۷ زندانی جرائم غیر عمد استان با مشارکت خیران،ستاد دیه و جلب رضایت شاکیان آزاد شده اند.

صاحب‌خبر -

منصور بیژنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:از این تعداد زندانی غیرعمد آزاد شده در کهگیلویه وبویراحمد ۲۱۲ نفر مرد و پنج نفر زن بوده اند.

وی افزود: جمع بدهی این افراد در مجموع ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بوده که آزادی زندانیان یاد شده با جلب رضایت ۶۵درصد از مطالبات شاکیان امکان پذیر شده است.

مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون شمار دیگری از زندانیان جرایم غیرعمد استان در انتظار یاری خیران نیک اندیش هستند که حمایت کوچک شهروندان می تواند به آزادی آنان کمک کند.

بیژنی تاکید کرد: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد پبش از این در روز بیستم خرداد ماه امسال گفته بود که ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان وجود دارند که منتظر کمک های خیرن نیکوکار هستند.

نظر شما