شناسهٔ خبر: 67423641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴|

صعود کلمبیا در روز پیروزی قاطع برزیل مقابل پاراگوئه + فیلم

تیم فوتبال کلمبیا با پیروزی مقابل کاستاریکا به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ صعود کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ که در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است، بامداد امروز (شنبه- به وقت تهران) با برگزاری دو دیدار از گروه D پیگیری شد که در یکی از این دیدار‌ها برزیل با نتیجه ۴ بر یک پاراگوئه را مغلوب کرد.

وینیسیوس جونیور در دقایق ۳۵ و ۵+۴۵، ساویو در دقیقه ۴۳ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای تیم تحت‌هدایت دوریوال جونیور گلزنی کردند. پاراگوئه هم که از دقیقه ۸۱ با اخراج آندرس کوباس ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، در دقیقه ۴۸ توسط عمر آیدرت به گل رسید.

 

<div id="video-display-embed-code_431594" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4780726/431594?width=400&height=300"></script></div>

پیش از این دیدار کلمبیا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر بر کاستاریکا غلبه کند. شاگردان نستور لورنزو در این بازی توسط لوئیز دیاس (۳۱- پنالتی)، داوینسون سانچس (۵۹) و جان کوردوبا (۵۲) به گل رسیدند.

با ثبت این نتایج، کلمبیا ۶ امتیازی شد و ضمن حفظ صدرنشینی در گروه D صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد. برزیل هم با ۴ امتیاز در رده دوم ایستاده و کاستاریکا با یک امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد. پاراگوئه هم بدون امتیاز قعرنشین است.

 

<div id="video-display-embed-code_431610" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4780726/431610?width=400&height=300"></script></div>

در همین چارچوب از ساعت ۳:۳۰ بامداد فردا (یکشنبه) در دور پایانی مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ دو دیدار همزمان از گروه A برگزار می‌شود که آرژانتین با پرو مصاف می‌کند و تیم‌های شیلی و کانادا هم مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما