شناسهٔ خبر: 67423901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وینیسیوس: داوران علیه ما هستند/ همیشه برای تیم بازی می‌کنم

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل پس از برتری این تیم مقابل پاراگوئه از کیفیت زمین ورزشگاه‌های آمریکایی و عملکرد داوران انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینیسیوس جونیور که در پایان دیدار صبح امروز (شنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال برزیل مقابل پاراگوئه در گروه D مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 که همراه با برتری 4 بر یک سلسائو شد، عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، پس از  این دیدار گفت: بازی در ورزشگاه‌هایی اینچنینی سخت است، چون زمین و داوران علیه ما هستند و خطاهای آشکاری که روی ما صورت می‌گیرد را خطا اعلام نمی‌کنند. روش رفتاری کونمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) با ما عجیب است.

بال رئال مادرید که در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند، در ادامه اظهار داشت: من هرگز برای خودم بازی نمی‌کنم و همیشه برای تیمم بازی می‌کنم. با توجه به سطحی کیفی که دارم، می‌دانم می‌توانم خیلی بیشتر از این پیشرفت و به تیم ملی کشورم کمک کنم. ما می‌خواهیم برزیل را در جایگاهی که شایسته‌اش است، قرار دهیم.

برزیل که در حال حاضر با چهار امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه D مسابقات کوپا آمه‌ریکا 2024 قرار دارد، در بازی پایانی خود در این مرحله، صبح روز چهارشنبه (به وقت تهران) به مصاف کلمبیا خواهد رفت و با کسب یک تساوی می‌تواند صعودش به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کند.

انتهای پیام/

نظر شما