شناسهٔ خبر: 67416833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: حجاج در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از حجاج استان‌های همدان و کردستان در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز جمعه در مراسم استقبال از اولین کاروان برگشت حجاج در فرودگاه بین‌المللی همدان افزود: از امروز تا ۱۳ تیرماه به صورت میانگین ۲ تا ۳ پرواز از کشور عربستان به مقصد فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان حجاج را به میهن اسلامی بازمی‌گردانند.

وی اضافه کرد: امروز ۲۶۰ نفر از حجاج استان‌های همدان و کردستان در اولین پرواز برگشت وارد فرودگاه همدان شدند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: پروازهای حج امسال از مبدأ فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان به سرزمین وحی با انسجام و هماهنگی مدیران استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار شد.

استاندار: حجاج در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند

مدیر فرودگاه بین المللی همدان نیز گفت: نخستین گروه حجاج همدانی و کردستانی اعزامی به سرزمین وحی، امروز هشتم تیرماه از طریق فرودگاه همدان به وطن بازگشتند و مورد استقبال جمعی از مسوولان از جمله استاندار و نماینده مردم همدان و فامنین قرار گرفتند.

علی‌اصغر جهانگیری‌معز افزود: کار اعزام سه هزار و ۴۵٨ زائر استان‌های همدان و کردستان به سرزمین وحی از طریق فرودگاه همدان از ۶ تا ۱۱ خرداد ماه امسال انجام شد و این حجاج از امروز هشتم تیرماه به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

وی اظهار کرد: کار بازگشت حجاج همدانی و کردستانی از طریق پرواز به فرودگاه همدان تا سیزدهم تیرماه ادمه دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون روال گذشته، اعزام زائران ۲ استان همدان و کردستان به خانه خدا از فرودگاه همدان انجام شد.

نظر شما