شناسهٔ خبر: 67415981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

رئیس‌جمهور باید برای ناترازی‌هایی مانند انرژی و بودجه‌ریزی برنامه داشته باشد

نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان در مجلس: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید دغدغه مردم را داشته باشد، گفت: رئیس‌جمهور باید برای حل مشکلات مردم و به ویژه ناترازی‌هایی مانند انرژی و بودجه‌ریزی، برنامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان با حضور در مصلی بیت‌المقدس اراک پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: ناترازی اقتصادی یکی از عواملی است که باعث ایجاد تورم در کشور می‌شود. هنگامی که بودجه کمبود اعتبار دارد، نشان‌دهنده تورم است و باید راهکار علمی برای این موضوع ارائه داد.

وی ادامه داد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، انتظار می‌رود که مشکلات اقتصادی تمامی اقشار جامعه برطرف شود. فردی اصلح است که بتواند با استفاده از نظر کارشناسان، متخصصین و دانشگاهیان برای برون‌رفت از این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردی اصلح است که اعتقاد کامل و راسخ به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد. مهمتر اینکه رئیس جمهور باید فردی باشد که شبانه‌روز خدمت کند و راه درمان مشکلات مردم را بلد باشد.

جمالیان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پروشور در کشور اشاره داشته و تصریح کرد: انتخابات، عالی‌ترین مظهر دموکراسی دینی در کشور است و حضور پرشور مردم باعث خواهد شد تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیشتر به جهانیان نشان داده شود.

دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حضور پرشور مردم اراک در پای صندوق‌های رأی، گفت: مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات، جایگاه و اقتدار و مردمی بودن کشور را نشان می‌دهند.

نادرقلی ابراهیمی با حضور در مصلی بیت‌المقدس اراک پس از آنکه رأی خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: امروز، روز بزرگی برای ملت عزیز، مقتدر و با بصیرت ایران است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و بنا بر وظیفه شرعی خود پای صندوق رأی حاضر شدند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از بزرگترین‌ دستاوردهای انقلاب، حضور و در صحنه بودن مردم است، ادامه داد: مردم با اقتدار و صلابت پای صندوق‌های رأی آمده‌اند تا نشان دهند همچنان پای ارزش‌های نظام و انقلاب خود هستند و مهر تأییدی بر اقتدار جمهوری اسلامی بزنند.

دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر برگ رأی، تیری بر سینه دشمنان کشور است. همچنین دست رد به سینه بدخواهانی است که دوست ندارند اقتدار، پیشرفت و جایگاه‌ نظام جمهوری اسلامی را ببینند. 

انتهای پیام/

نظر شما