شناسهٔ خبر: 67407497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

رئیس جمهور باید برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد

کامیار زادفر

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور باید برای حل مشکلات مردم و به ویژه ناترازی‌هایی مثل انرژی و بودجه‌ریزی، برنامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

سید محمد جمالیان، هشتم تیر ماه با حضور در مصلای بیت المقدس اراک رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات، عالی‌ترین مظهر دموکراسی دینی در کشور است و حضور پرشور مردم باعث خواهد شد تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیشتر به جهانیان نشان داده شود.

وی اضافه کرد: فردی اصلح است که اعتقاد کامل و راسخ به نظام جمهوری اسلامی داشته باشد و برای حل مشکلات مردم و به ویژه ناترازی‌هایی مثل انرژی و بودجه ریزی، برنامه داشته باشد.

جمالیان افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، انتظار داریم که مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود. فردی اصلح است که بتواند با استفاده از نظر کارشناسان، متخصصین و دانشگاهیان برای برون رفت از این مشکلات برنامه ریزی کند.

جمالیان اضافه کرد: ناترازی اقتصادی یکی از عواملی است که باعث ایجاد تورم در کشور می‌شود. وقتی بودجه کمبود اعتبار دارد نشان می‌دهد که تورم خواهیم داشت و باید راهکار علمی برای این موضوع ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید دغدغه مردم را داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید فردی باشد که شبانه روز خدمت کند و راه درمان مشکلات مردم را بلد باشد.

انتهای پیام

نظر شما