شناسهٔ خبر: 67415236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار قصرشیرین:

فرآیند انتخابات بدون هرگونه مشکلی در حال اجرا است

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تمام فرآیند انتخابات بدون هرگونه مشکلی در این شهرستان در حال اجرا است گفت: نظم و انضباط خوبی در شعب اخذ رای حاکم است، عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی پای کار هستند و مشکلی از نظر امکانات و زیرساخت‌ها وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد نجفی عصر امروز _جمعه هشتم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب مردم قصرشیرین در انتخابات، اظهار کرد: با وجود گرمای حدود ۵۰ درجه سانتی‌گراد، مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و پیش‌بینی می‌کنیم بعدازظهر و با خنک شدن تدریجی هوا ازدحام مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر شود.

وی مشارکت مردم قصرشیرین در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری را ۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از انتخابات، امیدواریم مشارکت در این دوره به حدود ۷۰ درصد برسد.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تمام فرآیند انتخابات بدون هرگونه مشکلی در این شهرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: نظم و انضباط خوبی در شعب اخذ رأی حاکم است، عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی پای کار هستند و مشکلی از نظر امکانات و زیرساخت‌ها وجود ندارد.

نجفی با اشاره به اینکه کمبودی از نظر تعرفه رأی وجود ندارد، اضافه کرد: در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که تعرفه بیشتری از مرکز استان تأمین شود.

وی تاکید کرد: با توجه به مرزی بودن قصرشیرین و حضور افراد در نقاط صفر مرزی از جمله مرزهای خسروی و پرویزخان، شعب سیاری برای رأی‌گیری از واجدین شرایط در این نقاط در نظر گرفته شده است.

فرماندار قصرشیرین تعداد عوامل اجرایی که در شهرستان قصرشیرین برگزاری انتخابات را بر عهده دارند را ۷۵۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۳۹ شعبه اخذ رأی شامل ۱۹ شعبه ثابت و ۲۰ شعبه سیار نیز در این شهرستان در نظر گرفته است.

نجفی گفت: نزدیک به ۲۲ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند و به مردم توصیه می‌شود مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظر شما