شناسهٔ خبر: 68206016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند

زهره گودرزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم در پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

صاحب‌خبر -

احمد حسنوند امروز(۲۵مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم مقابله با عملیات روانی دشمن قرار دارند و امروز در بحث عملیات روانی و جنگ نرم دشمن که علیه ما شروع کرده، خبرنگاران در خنثی کردن این عملیات و توطئه دشمن نقش مهمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در غزه صحنه‌هایی از جنایت دشمنان دیده می‌شود که دل همه با دیدن این صحنه‌ها به درد می‌آید اما اینکه عده‌ای نسبت به ظلم ظالمان و مظلومیت مردم غزه بی‌خیال هستند، این تفکر محصول عملیات روانی دشمن است و دشمن در تبلیغات مسموم خود به گونه‌ای عمل می‌کند که همه چیز را وارونه جلوه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: کار خبررسانی رسالت سنگینی است و اگر به خوبی انجام نشود نمی‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

حسنوند بیان کرد: یکی از کارهایی که می‌تواند در بیان خدمات بسیج موثر باشد، اقدامات هنری خبرنگاران است که خدمات بسیج را در عرصه‌های مختلف به خوبی بیان و نمایش می‌دهند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه، افزود: بسیج در حوزه‌های مختلف مسکن محرومان، کاهش آسیب اجتماعی، ایجاد امنیت و اشتغال اقدامات خوبی انجام داده که در ایام کرونا نیز بسیجیان فداکاری‌های زیادی انجام دادند، به طوری که ۹۰ هزار نفر توسط بسیج واکسینه شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی کولیوند مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بروجرد نیز در این نشست، گفت: اصحاب رسانه بازوی پرتوان بسیج هستند که می‌توانند رسالت خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌ای جای خود را امروز در جهان باز کرده است و رسانه می‌تواند در این زمینه ایفای نقش کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بروجرد صداقت را مهم‌ترین ویژگی‌ خبرنگاران برشمرد و افزود: خبرنگاران واقعیت‌ها را بیان می‌کنند و لازم است در انعکاس اخبار، اخباری امیدوارکننده را به مردم انتقال دهند.

کولیوند بیان کرد: بزرگترین خبررسان عالم پیامبر اکرم(ص) است و خبرنگاران می‌توانند با تأسی از پیامبر(ص) در جهت انعکاس اخبار به بهترین شکل اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما