شناسهٔ خبر: 67415147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمن در تلاش است تا کانون خانواده را از بین ببرد

امام جمعه کرج با بیان اینکه خانواده ریشه جوامع بشری است و ارزش های فطری و اولین مرکز تعلیم و تربیت خانواده است، گفت: دشمن در تلاش است تا کانون خانواده را از بین ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت ‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج همزمان با  چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای انتظار می رود مشارکت پایان ساعات بیشتر خواهد بود.

 وی افزود: مردم باید در مشارکت شرکت کنند آرای خود را به صندوق ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا انتخابات با شوق و نشاط در انتخابات شرکت کنند. مردم باید با انتخاب اصلح نامزد خود را انتخاب کنند و در سرنوشت کشور سهیم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه همان طور که رهبر انقلاب فرمودند مردم به فرد اصلح رای بدهند، بیان کرد: در این روزها جریانات سیاسی به طوری رقم زده شده است که امروز در این زمینه جای حرف زدن نیست اما با سرانگشت مردم انتخاب مهمی در کشور رقم زده می شود. از 6 تا 12 تیر ماه سال 60 حوادث خاصی در کشور اتفاق افتاد اما به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد نشد.

امام جمعه کرج با توجه به اینکه بمباران شیمیایی سردشت در تیرماه 66 که منجر به شهادت و مسمومیت پنج هزار نفر از مردم مظلوم و بی گناه این دیار شد بخش دیگری از جنایات دشمنان اسلام است، افزود: حمله به هواپیمایی مسافربری ایران در 12 تیر سال 67 بخش دیگری از جنایات آمریکا بود.

وی با اشاره به اینکه این جنایت به زیر ساخت های نفتی ایران در سال 67 توسط آمریکا ضربه فراوان وارد کرد، بیان کرد: از 6 تا 12 تیر هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده تا جنایت ها و چهره پلید آمریکایی ها افشا شود ما نیز باید این جنایات را افشا کنیم تا دنیا از افکار شوم این افراد با خبر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان اینکه کشوری که پرونده سیاه و انسان کشی دارد و آمریکا و سایر کشورهای غربی و بیش از 130 کشور جهان را زیر سلطه خود قرار داده است، گفت: امروز چیزی به عنوان حریم خصوصی در آمریکا وجود ندارد  و متاسفانه همه چیز رو است. حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و تجهیز و صادرات تروریست های حرفه ای به جهان و نادیده گرفتن حقوق بین المللی مردم فلسطین بخش دیگری از پرونده سیاه نقص کنندگان حقوق بشر است.

امام جمعه کرج گفت: دشمنان اقدامات بسیاری را انجام دادند تا مردم ایران خسته و از انقلاب فاصله بگیرند اما با چشم خود دیدند که موفق نبودند و مردم پای انقلاب ایستادندو امروز پای صندوق های رای حاضر شدند.با بیان اینکه خانواده ریشه جوامع بشری است و ارزش های فطری و اولین مرکز تعلیم و تربیت خانواده است، بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا بتوان زمینه سلطه گری هوا و هوس را برای سلطه گری انسان ها به خصوص ایرانیان و جوامع مسلمان فراهم کنند  اما کو خوانده است. رهبر معظم انقلاب در دیدارشان با بانوان فرمودند که غربی ها خانواده ها را متلاشی کردند و خانواده سلول اصلی جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما