شناسهٔ خبر: 67414591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه کرج:

مردم دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند

کرج- امام جمعه کرج با اشاره به تلاش دشمنان برای جدایی مردم از انقلاب و نظام گفت: مردم امروز با حضور پرشور در پای صندوق های رای آمدند و دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انتظار می‌رود مردم بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی بشتابند و مشارکت را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی ادامه داد: مردم به قصد قرب الهی آرای خود را به صندوق‌ها بریزند و دیگران را نیز تشویق کنند تا با شوق و نشاط شرکت کنند؛ حضور حماسی مردم در انتخابات دوستان را شاد و دشمنان را ناکام و غمگین خواهد کرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: پیش بینی می‌شود مردم با شور و نشاط وارد عرصه شوند و مشارکت خوبی را خواهیم داشت از خدای تعالی را می‌خواهیم شخص اصلح و مفید به حال کشور منتخب مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: البته این روزها حرف‌هایی زده شد و باید در زمان مناسب مسائل تبیین شود؛ همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم به اصلح رأی بدهند.

امام جمعه کرج گفت: در این روزها جریانات سیاسی جوری دیگر کردند که امروز در این زمینه جای حرف زدن نیست اما با سرانگشت مردم انتخاب رقم زده می‌شود؛ انتخاب به مردم و اراده آنان در این مسیری که قدم بر می‌دارند بستگی دارد به طور حتم آینده نگری خواهند داشت.

امام جمعه کرج گفت: حوادث متعدد نشان می‌دهد که حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی بیش نیست و باید در این زمینه افشاگری کرد.

وی افزود: یکی از ناقضان حقوق بشر آمریکا است و همگان مکرر رفتار نژاد پرستانه علیه سیاه پوستان، تبعیض‌های مذهبی، دینی، نوع رفتار با زنان و وضعیت اسف بار زندانیان در آمریکا دیده‌اند؛ امروز چیزی به عنوان حریم خصوصی در آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه کرج گفت: حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی و تجهیز و صادرات تروریست‌های حرفه‌ای به جهان و نادیده گرفتن حقوق بین المللی مردم فلسطین بخش دیگری از پرونده سیاه نقضان حقوق بشر خود در آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و حمله نظامی علیه ایران توسط دشمنان طراحی شد ضمن آنکه تحریم‌های شکننده حتی در حوزه سلامت، پرونده سازی و حمایت از اغتشاش و ترور توسط منافقان از دیگر جنایات آمریکا است.

وی شهادت ۱۷ هزار نفر توسط گروهک منافقین و ترور شخصیت‌های علمی، هسته‌ای، مردم عادی، کسبه، دانشجو و روحانی و ائمه جمعه را نمونه‌هایی از کارنامه سیاه آمریکا برشمرد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: دشمنان این اقدامات را انجام دادند تا مردم ایران خسته و از انقلاب فاصله بگیرند اما با چشم خود دیدند که موفق نبودند و مردم پای انقلاب ایستادند؛ امروز ۴۰ روز از شهادت رئیس جمهور گذشته و برای ادامه راه او با شور پای صندوق حاضر شدند تا رئیس جمهور انتخاب کنند و مردم دشمنی‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند.

نظر شما