شناسهٔ خبر: 67414056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه یزد:

دین، فرهنگ و اقتصاد در رأس امور رئیس‌جمهور قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کسی که با رأی مردم رئیس‌جمهور می‌شود باید تمام امور دینی و فرهنگی و اقتصادی مردم را مدنظر قرار دهد و برای ارتقا و بهبود آن برنامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی عصر امروز _جمعه هستم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به موضوع مهم انتخابات با دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در این رویداد مهم سیاسی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که کاندیدای اصلح کسی است که توان و نشاط کاری داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند و اعتقاد قلبی و واقعی به مبانی انقلاب داشته و آویزان به قدرت‌های مختلف نباشد و گمان نکند که راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد بلکه ظرفیت‌های داخلی را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام شهادت شهید صدوقی و درگذشت فرزند ایشان حجت الاسلام محمدعلی صدوقی همچنین شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش افزود: انقلاب ما به برکت صبر و پایداری و از خودگذشتگی افرادی همچون شهید محراب آیت الله صدوقی و آیت الله بهشتی به ثمر نشست و امروز ما وظیفه داریم با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله صحنه انتخابات، پاسدار خون این شهیدان باشیم.

امام جمعه یزد عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه خدا و مردم پایه گذاری شده و این مهم باید در نظام اسلامی ما مورد توجه و مشخص باشد.

ناصری تاکید کرد: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید تلاش کند که دین و ایمان مردم تقویت شود، اقتصاد مردم بر محور خودکفایی باشد و همه امور فرهنگی و دینی و اقتصادی را مدنظر قرار دهد تا کشور ما تراز یک نظام اسلامی تمام و کمال باشد.

نظر شما