شناسهٔ خبر: 67411997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح معیار‌های مهم برای رای دادن

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح معیارهای مهم برای رای دادن است و باید به سوابق کاری نامزدها برای انتخاب توجه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه امروز، جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ درخصوص انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری امری بسیار مهم است و افراد قابل توجهی از ۸ صبح و ساعات اولیه آغاز فرایند رای گیری باحضور در شعب رای گیری و پای صندوق‌های رای، فرد مورد نظر را انتخاب کردند، البته برخی تاکنون رای نداده اند و تاکید می‌شود در اسرع وقت در شعب حضور پیدا کنند و رای دهند.

وی با بیان اینکه رای دادن و انتخاب فرد اصلح مطالبه مقام معظم رهبری است، افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح معیار مهم برای رای دادن است و باید به سابقه و کار‌های قبلی نامزد‌ها توجه کنیم، اگر میخواید فرد اصلح را انتخاب کنید، باید ببیند آن فرد کفر به طاغوت دارد و سپس رای دهید،  کاندیدی که قرار باشد فرهنگ غربی را جانشین فرهنگ اسلامی کند، رای دادن به او فقط برگه‌ای را باطل کرده اید،  حق رای و شرکت کردن در انتخابات یک امانت الهی است، خون‌ها ریخته شده تا همه ما بتوانیم پای صندوق‌های رای و فرد مورد نظر انتخاب کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با تسلیت اربعین شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش تاکید کرد: باید کسی را انتخاب کنید که بتواند مسیر شهید خدمت را ادامه دهد، با رای ندادن به دشمن در اجرای توطئه‌ها کمک می‌کنیم، نباید برگه انتخابات را انتخاب فرد مورد نظر باطل کنیم، بلکه باید مانند شهدای والامقام در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشیم، خون شهدا است که این انقلاب و نظام را پاینده نگه داشته است.


امام جمعه اهواز می‌گوید: باید ببینید دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی از رای دادن به چه کسی ناراحت می‌شوند، باید به همان شخص رای دهیم و آن فرد اصلح است، رئیس خونخوار سرزمین اشغالی اعلام کرده است اگر بر فلان نامزد رای دهید، قدرت دست ایران می‌افتد، این موضوع مشخص می‌کند که نمی‌خواهند آن فرد اصلح رئیس جمهور شود، چون به ضررشان است،  امروزه ۹۰ درصد مسائل کشور ما، انتخاب فرد اصلح و مدیری است که در کشور بتواند خدمتگزار واقعی مردم باشد، بنابراین تحقیق کنید و ناآگاهانه رای ندهید.


وی اضافه کرد: انتخابات شب قدری دیگریست، در شب قدر یکسال سرنوشت رقم می‌خورد و در انتخابات امروز آثارش تا ۴ سال می‌ماند، هر رای شما یک موشک نقطه زن بر قلب آمریکا و دشمنان اسلام است و مردم با حضور پای صندوق‌های رای، دشمنان را موشک باران می‌کنند،  زن و مرد همه پای صندوق‌ها بیایند و در تعیین سرنوشت کشور کوشا باشند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به روز بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله اشاره کرد و افزود: مباهله سند زنده‌ای بر حقانیت اهل بیت علیهم السلام است و در برابر افراد یا افرادیکه تن به حقانیت اهل بیت نمی‌دهد، می‌توانید از مباهله استفاده کنید.

خطیب نماز جمعه اهواز درخصوص عفاف و حجاب می‌گوید: در زمینه حجاب، بی تفاوتی ما‌ها سبب میشود و خالی کردن عرصه، باعث میشود بی حجابی رواج پیدا کنند و به امری عادی تبدیل شود.

نظر شما