شناسهٔ خبر: 67411977 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشارکت مردم مهاباد در انتخابات این دوره افزایش یافته است+ فیلم

مشارکت مردم مهاباد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به انتخابات اسفند گذشته افزایش داشته که امید می‌رود همین روند تا پایان انتخابات ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در بازدید از یکی از شعبات اخذ رای در مهاباد گفت: از ساعت هشت صبح و همزمان با شروع فرآیند انتخابات ریاست جمهوری، شهروندان حضوری پر رنگ در شعبات اخذ رای داشته اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون تمام صندوق‌های اخذ رای در مکان‌های مورد نظر مستقر و فرآیند رای گیری بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور با رای حداکثری ضمن اقتدار بخشی امکان انتخاب فرد اصلح‌تر نیز فراهم می‌کند.

عباسی با بیان اینکه انتخابات تاثیر مستقیم در سرنوشت همه مردم دارد، افزود: ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه انتخابات و رای مستقیم مردم انتخاب شده و امروز نیز به دست مردم رئیس‌جمهور چهار سال آینده کشور انتخاب خواهد شد.

وی بیان کرد: این دوره ۱۴۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شده که در راستای تسهیل و دسترسی راحت شهروندان و رای‌دهندگان، در این دوره سه شعبه انتخاباتی نسبت به انتخابات اسفند پارسال اضافه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۲ هزار و ۵۹۲ عوامل اجرایی روند برگزاری انتخابات را در مهاباد برعهده دارند، اضافه کرد: ۷۷ شعبه در سطح شهر مهاباد، ۴۰ صندوق در بخش مرکزی و ۲۷ صندوق نیز در بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار شعبه ثابت در شهر گوگ تپه، یک شعبه ثبات در شهر خلیفان و همچنین ۱۲ شعبه ثابت در سطح روستا‌های توابع و مابقی نیز سیار هستند.

<div id="video-display-embed-code_19494005"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8765953/19494005?width=400&height=300"></script></div>

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان‌غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‌روند.

نظر شما