شناسهٔ خبر: 67408698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اختصاصی با تابناک

زارع پور، وزیر ارتباطات: حتی اگر گِله دارید رای بدهید

عیسی‌زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در گفتگو با تابناک بیان کرد: مردم عزیز حتی اگر از عملکرد ما گلایه دارند باز هم بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، در راستای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم با حضور در وزارت کشور اقدام به اخذ رای کرد.

حتی اگر گِله دارید رای بدهید

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر آنکه چه پیامی برای مردم جهت شرکت در انتخابات دارید؟ گفت: به عنوان خدمتگزار مردم در دولت شهید رئیسی از تمام مردم عزیز ایران درخواست میکنم پای کار بیایند ، رای بدهند و مشارکت پرشوری را رقم بزنند.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم بیان کرد: رسانه‌های کشور برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده است.

زارع‌پور، گفت: در حال حاضر حدود ۹۹/۵ درصد استعلامات به صورت برخط آماده شده است که نشان دهنده‌‌ی این است که زیر‌ساخت‌های کشور کاملا آماده است.

وی افزود: مردم عزیز حتی اگر از عملکرد ما گلایه دارند باز هم بیایند و در انتخابات شرکت کنند تا یک رئیس جمهور خوب با رای بالا برای کشورمان انتخاب کنند.

او افزود: خاطره شهید جمهور را  گرامی می‌داریم و امیدواریم با مشارکت حداکثری و انتخاب شخص شایسته مسیر پیشرفت و رشد کشور استمرار یابد. 

وزیر ارتباطات عنوان کرد: در این دوره از انتخابات مهر از شناسنامه حذف شده و با کارت ملی هم امکان اخذ رای وجود دارد.

زارع‌پور ادامه داد: با همکاری وزارت کشور و ارتباطات و کمک سایر نهادها، وضعیت ارتباطات برای انتخابات بسیار بهتر است. تاکنون بیش از ۵۸هزار شعبه به سیستم اصلی ارتباطات انتخابات متصل شدند.

وی تاکید کرد: از هفته‌ها و ماههای گذشته، قرارگاه انتخابات در وزارت ارتباطات شکل گرفت تا بسترسازی‌های مورد نیاز شکل گیرد.

زارع‌پور خاطر نشان کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته هفت متر خرابکاری مسیر فیبر نوری داشتیم که بلافاصله برقراری مجدد شکل گرفت.

نظر شما